شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 11952
سرمربی تیم فوتسال صبا:

هنوز فرصت جبران داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم با تاکید بر حضور گسترده تماشاچیان در مصاف با تیم حفاری اهواز گفت: سه امتیاز بازی خانگی هفته بیست و سوم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای تیم صبا بسیار مهم است.
هنوز فرصت جبران داریم
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده اظهار کرد: با اینکه بازی برده در مقابل تیم دبیری تبریز را به سادگی واگذار کردیم اما هنوز فرصت جبران داریم و در دیداری خانگی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل حفاری اهواز فقط سه امتیاز را می‌خواهیم.

وی ادامه داد: چهار بازی دیگر تا پایان دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باقی است و با همان انگیزه قبل صد در صد برای کسب سه امتیاز و پیروزی در دیداری حساس خانگی برابر تیم فوتسال حفاری اهواز به میدان می‌رویم.

حسن‌زاده افزود: این هفته در خانه بازی می‌کنیم و میزبان تیمی هستیم که در دیدار رفت در هفته دهم لیگ توانستیم با این تیم مساوی کنیم. همچنان با یک امتیاز اختلاف بالاتر از دیگر رقبا هستیم و حالا به این فکر می‌کنیم که این روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم.

وی یادآور شد: مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و حفاری اهواز در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و ما امیدوار هستیم که باز هم با حمایت تماشاگران قمی این بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با تاکید بر آمادگی بازیکنان صبا برای دیدار عصر دوشنبه مقابل حفاری اهواز تصریح کرد: بازی‌های خانگی نسبت به لیگ ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای موفقیت در این بازی خانگی تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

وی با مهم ارزیابی کردن دیدار تیمش با حفاری اهواز در این هفته از رقابت‌ها ابراز داشت: شکی نیست که حفاری اهواز تیم بسیار خوبی است و با وجود اینکه این تیم در خارج از خانه برابر ما بازی می‌کند ولی هرگز این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

حسن‌زاده عنوان داشت: از تیم فوتسال حفاری اهواز، کادر فنی و بازیکنان این تیم شناخت بسیار خوبی داریم، مطالعه زیادی نسبت به تیم حریف داشته‌ایم و فیلم بازی‌های اخیر این تیم در مسابقات لیگ برتر مقابل تیم گیتی پسند اصفهان را نیز با دقت آنالیز کرده‌ایم.

وی یادآور شد: به هیچ عنوان از نتایج خوب بازی‌های قبلی صبای قم در نیم فصل چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مغرور نخواهیم شد، زیرا این بازی کاملا فرق می‌کند و ما با توان بیشتر مقابل حفاری اهواز صف آرایی خواهیم کرد.

مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و حفاری اهواز از هفته دهم دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر دوشنبه سی‌ام بهمن ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchiwnz.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما