دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 1197
در رده سنی زیر 16 سال؛

تنیسور قمی نایب قهرمان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت تنیسور قمی در کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای تنیس قهرمانی کشور خبر داد.
تنیسور قمی نایب قهرمان کشور شد
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی اظهار داشت: رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در بخش پسران زیر ۱۶ و ۱۸ سال قهرمانی کشور از دوم آبان ماه به مدت یک هفته در مجموعه تنیس اقبال استان کرمان برگزار شد.

وی اضافه کرد: نماینده پر امید تیم تنیس استان قم در این دوره از رقابتهای قهرمانی کشور، علی حاتمی بود که در رده سنی زیر ۱۶ سال با حریفان خود به رقابت پرداخت و در نهایت موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی کشور شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: رقابتهای تنیس رده سنی زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال قهرمانی کشور با شرکت چهره‌های مطرح این رشته از استانهای مختلف به دو صورت تیمی و انفرادی برگزار شد که موفقیت در کسب عنوان نایب قهرمانی بخش انفرادی توسط تنیسور آینده‌دار قمی رقم خورد.

وی عنوان کرد: در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۶ سال شایان مهدی‌زاد، پویان آبادیان، مصطفی جواهری، آرین ابراهیمیان، کاوه ادیبی، پوریا آصف‌زاده، تهمورث امینی و علی حاتمی نوجوان آینده دار تنیس استان قم، هشت تنیسورراه یافته به دور بعد بودند که برای رسیدن به جمع چهار تنیسور برتر به مصاف یکدیگر رفتند و خوشبختانه نماینده قم به جمع چهار نفر برتر راه یافت.

خاتمی با اشاره به درخشش علی حاتمی تنیسور قمی در مرحله یک چهارم نهایی بیان داشت: در ادامه رقابتهای انفرادی زیر ۱۶ سال نیز شایان مهدیزاد، آرین ابراهیمیان، کاوه ادیبی و علی حاتمی از قم با شکست حریفان خود به جمع چهار تنیسور برتر این دوره صعود کردند تا در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات برای صعود به دیدار فینال رقابت کنند.

وی تصریح کرد: علی حاتمی در مرحله نیمه نهایی نیز تنیسور موفقی برای تیم اعزامی هیئت تنیس قم بود و با راه یابی به دیدار فینال بخت خود را برای کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابتها آزمایش کرد اما در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان داشت: در بخش تیمی این رقابتها و در فینال رقابت‌های تیمی زیر ۱۸ سال تیم توابع تهران مقابل تیم تهران ایستاد و استان فارس و خراسان رضوی برای کسب مقام سوم و چهارم با یکدیگر رقابت کرد که در نهایت تهران قهرمان شد، توابع تهران در جایگاه دوم ایستاد و تیمهای خراسان رضوی و فارس سوم و چهارم شدند.

خاتمی با اشاره به سطح بالای این دوره از مسابقات تصریح کرد: خوشبختانه تنیس قم عملکرد موفقی در یکی دو سال اخیر در رقابتهای قهرمانی کشور و به خصوص در رده‌های سنی پایه از خود به نمایش گذاشته است، زیرا بعد از درخشش در مسابقات جام بعثت و جام ولایت سال گذشته، امسال نیز موفقیت تنیسورهای قمی در مسابقات کشوری را شاهد هستیم.

انتهای پیام/107
https://qomnews.ir/vdcj.hevfuqevasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
با سلام
من علی حاتمی هستم بازیکن 16 ساله استان قم!
با عرض معذرت یک سری نکاتی را یاد آوری میکنم:
1-بنده نفر سوم 16 سال کشور شدم
2-در نیمه نهایی در بازی مقابل کاوه ادیبی بازیکن تیم اصفهان مغلوب شدم
لطفا اخبار کذب ندید
متشکرم از همکاریتون

alitennis.blogfa.com