پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 21606

تنیس بازان قمی به مسابقات تور تنیس آسیا اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از اعزام تنیس بازان مستعد و آینده دار رده های سنی پایه تنیس قم به مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا خبر داد.
تنیس بازان قمی به مسابقات تور تنیس آسیا اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی  تصریح کرد: در سال گذشته تنیس بازان مستعد و شایسته قم در رده سنی زیر ۱۴ سال برای نخستین بار در تاریخ تنیس قم با توجه به شایستگی هایی که در مسابقات قهرمانی کشور نشان داده بودند مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته و در مسابقات تور تنیس قهرمانی آسیا با حریفان خارجی خود به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: شاید کمتر کسی تصور می کرد که تنیس قم بتواند در عرصه بین المللی نیز موفقیت کسب کند اما با توجه به سرمایه گذاری بسیار خوبی که بر روی رده های سنی پایه انجام داده ایم چهره ای همچون محمدحسین جلالیان در سال ۱۳۹۲ توانست در دو مرحله تور تنیس آسیا مقام کسب کند.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با بیان اینکه امسال نیز رقابت های تور تنیس آسیا به انجام می رسد و از قضا کشورمان نیز از این رقابت ها میزبانی خواهد کرد، افزود: اصفهان به عنوان میزبان مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان در حالی به عنوان میزبان مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا انتخاب شده است که تنیس بازان شرکت کننده از کشورهای مختلف همراه با استعدادهای تنیس کشورمان رقابت خود را در مجموعه ورزشی شهدای ارتش اصفهان برگزا می کنند.

خاتمی با بیان اینکه نخستین مرحله رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در سال ۲۰۱۴ را اصفهان میزبانی می کند، ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تنیس نخستین هفته رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در سال ۲۰۱۴ از ۳۱ خرداد ماه تا هفتم تیر ماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود و این در حالی است که سال گذشته ۳ مرحله این رقابت ها نیز به میزبانی کشورمان برگزار شده بود.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور تنیسورهای آسیایی در ۲ بخش دختران و پسران برگزار می شود و با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای این رقابت ها، تنها تنیسورهای متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۸ تا دهم دی ماه سال ۱۳۸۲ جواز حضور در این رقابت ها را دارند.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: تنیس بازان شرکت کننده در این مسابقات اجازه حضور در هیچ یک از مسابقات زیر ۱۴ سال ATF را ندارند مگر آنکه پیش از شروع جدول اصلی بازی ها به یازدهمین سالگرد تولد خود رسیده باشند.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان از استان اصفهان به عنوان سرداور در این دوره از بازی های تور تنیس آسیا حضور دارد و فرشاد صفتی نیز به عنوان مدیر تور تنیس آسیا در کشورمان معرفی شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepp8w.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما