شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 5783

حامی مالی پیدا کنیم لیگ برتری می‌شویم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: در صورت یافتن حامی مالی مناسب، تیم قم در لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.
حامی مالی پیدا کنیم لیگ برتری می‌شویم
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز  از تلاش برای حضور نماینده‌ای از تنیس قم در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان کرد: این مهم می‌تواند به رشد و توسعه تنیس قم کمک شایانی کند اما باید ابتدا حامی مالی مناسبی پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته برتر تنیس باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی که ترکیبی از بهترین‌های تنیس کشور هستند، برگزار می‌شود و تیم قم در صورت یافتن حامی مالی مناسب با نفرات آماده‌ای در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

دبیر هیئت تنیس استان قم ادامه داد: بعد از صعود موفقیت‌آمیزی که تیم تنیس فرنان قم با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور به لیگ دسته اول تنیس داشت، این تیم با روحیه‌ای بسیار خوب به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر تلاش کرد اما در نهایت به مقام سوم رسید.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور با برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس به میزبانی هیئت تنیس استان کرمانشاه برگزار شد و در پایان رقابت هفت تیم مدعی، دو تیم راهی لیگ برتر شدند که با بد اقبالی این فرصت را از دست دادیم.

خاتمی با اشاره به ترکیب تیم تنیس فرنان قم در مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور، بیان داشت: در ترکیب این تیم امیر دانشور، محمد میرزایی، جواد نائینی، مهرداد میر عارفی، کاظم حسین زاده، احسان نوری‌زاده، فرزاد کوهستانی و علی سیدی حضور داشتند.

وی همچنین به اعضای کادر فنی تیم تنیس فرنان قم در این رقابت‌ها، اشاره کرد و عنوان داشت: این تیم را به اتفاق حسین لطفی از مربیان بسیار خوب تنیس قم که زحمات زیادی برای موفقیت این تیم کشیده است، در لیگ دسته اول هدایت کردیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم اظهار داشت: تمام تیم‌هایی که در مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور حضور داشتند برای کسب جواز صعود به لیگ برتر تلاش زیادی انجام دادند به همین خاطر رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و کار سختی برای موفقیت در این رقابت‌ها داشتیم.

وی ابراز داشت: ظرفیت غنی و استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی تنیس داریم که انشاءالله با کسب جواز صعود به لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور می‌توانیم با تیمی قوی متشکل از نیروهای بومی در مصاف با حریفان خود نتایج خوبی کسب کنیم.

گفتنی است آخرین بار در سال ۱۳۸۸ نماینده‌ای از قم در مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور حضور داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.v8nbjh8fx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما