يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 12427
منبع : قم نیوز
حقیقی مقدم خبر داد:

همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم خبر داد.
همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی مقدم با اعلام این خبر گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم به ابتکار استاندار قم نیمه دوم فروردین ۹۲ برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف همایش, اظهار داشت: این همایش به معرفی فرصت ها، مزیت های سرمایه گذاری در قم و ارایه بسته های قابل سرمایه گذاری به سرمایه گذاران خارجی و داخلی خواهد پرداخت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه محور اصلی ظرفیت های سرمایه گذاری حوزه عمران شهری است، گفت: کارگروه هایی تخصصی استعدادها و فرصت های سرمایه گذاری را در حوزه های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و دام و گردشگری بررسی کرده و در این همایش ارایه خواهند داد.

حقیقی مقدم با تاکید براینکه دبیرخانه این همایش در معاونت برنامه ریزی استانداری قم است افزود: این همایش براساس ثروت های عمومی، ظرفیت ها و نیازهای اساسی استان پی ریزی شده است.

وی با بیان اینکه این همایش دو روزه خواهد بود, گفت: یکی از ویژگی های این همایش حضور سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران داخلی مقیم خارج کشوراست که رایزنی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

این مقام مسئول در استانداری قم با برشمردن دیگر ویژگی های منحصر به فرد همایش گفت: یکی دیگر از برنامه های ما حضور خیرین برای سرمایه گذاری عام المنفعه در جهت توسعه تولید و اشتغال برای اقشار آسیب پذیر استان است.

حقیقی مقدم با تاکید براینکه این همایش رویکرد اجرایی دارد گفت: دراین همایش دو روزه برنامه هایی برای شناسایی و ترویج توانمندی های استان، منشور حمایت از سرمایه گذاری و تجلیل از کارآفرینان برتر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با وجود ماهیت اجرایی این همایش مقالاتی علمی در همایش با مدیریت پارک علم و فناوری قم پس از داوری ارایه خواهد شد گفت: ۱۰ پنل تخصصی با حضور دستگاه ها و ادارات استان تشکیل برای برگزاری این همایش تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم، با اشاره به اینکه بسته های سرمایه گذاری در قالب فرصت های بومی، ملی و فراملی است ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با برگزاری چنین همایش هایی راه های اعتماد و جذب سرمایه گذاری در استان و روش های کاهش بروکراسی های اداری در سرمایه گذاری را بررسی کرده واقدام عملی انجام دهیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfejdy.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما