جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب : 13152
استاندار قم:

نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از برگزاری نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم طی روزهای 22 و 23 فروردین‌ماه سال 92 خبر داد.
نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در سیزدهمین جلسه ستاد برگزاری همایش دو‌ روزه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم با تبریک سال جدید، به نام‌گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که نخستین روزهای سال جدید را با همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از موضوعات مهم و از مصادیق حماسه اقتصادی آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سایه تدبیر و هوشمندی مقام معظم رهبری نام‌گذاری سال‌های اخیر بر محور موضوعات اقتصادی متمرکز شده است، این مسئله را نشانگر اهمیت استراتژیک مباحث حوزه اقتصادی برشمرد و افزود: با برنامه‌ریزی هدفمند و شناخت نگاه عمیق رهبری به موضوعات اقتصادی باید درصدد تحقق منویات معظم‌له باشیم.

استاندار قم با تأکید بر لزوم مشارکت فعال استان قم در زمینه عملیاتی کردن شعار سال تصریح کرد: برای حضور فعال در دو عرصه مهم و تعیین‌کننده حماسه سیاسی و اقتصادی باید برنامه‌های گسترده‌ای در سطح استان طراحی و اجرا شود.

پیریایی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری حداقل سه همایش بزرگ با موضوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم به سرمایه‌گذاران و تبیین جایگاه تولید و اقتصاد استان در طول سال ۹۲ خبر داد و بیان داشت: نخستین همایش در این زمینه طی روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه جاری و با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی، معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار حوزه تولید و سرمایه‌گذاری استان قم را از اهداف اصلی این همایش‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: همایش نخست به معرفی بیش از ۱۰۰ پروژه مهم و آماده توافق با سرمایه‌گذاران اختصاص خواهد داشت.

استاندار قم با بیان اینکه همایش‌های اقتصادی قم باید متفاوت از همایش‌هایی از این دست بوده و از انجام کارهای کلیشه‌ای و تکراری در آن‌ها خودداری شود، بر ضرورت به کارگیری خلاقیت، نوآوری و استفاده از شیوه‌های نوین و اثرگذار در معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان تأکید کرد.

پیریایی همچنین خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی همایش سرمایه‌گذاری استان در دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری شد و گفت: برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود و بالقوه استان به ویژه صاحب نظران، کارشناسان و افراد اهل فن استفاده شود.

وی با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری فضای عمومی مناسب در خصوص تحقق راهبرد حماسه اقتصادی در استان اذعان داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، فضای استان باید متناسب با این شعار به سمت مشارکت سیاسی و اقتصادی سوق داده شود.

استاندار قم در پایان با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران همایش سرمایه‌گذاری استان ابراز امیدواری کرد که با همکاری، تعامل، تلاش و جدیت بین مجموعه‌ها و عوامل، شاهد برپایی همایشی در خور شأن و نام استان قم باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb58b8.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما