دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 12448
پلیس قم:

حضور یگان ویژه در جوار حرم کریمه اهل بیت برای ایجاد احساس امنیت بیشتر است

قم نيوز : قم نیوز: در پی حضور پر تعداد نیروهای یگان ویژه در اطراف حرم حضرت معصومه، پلیس قم، علت این حضور را برای ایجاد احساس امنیت در بین مردم اعلام کرد.
یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران / عکس تزیینی است.
یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران / عکس تزیینی است.
به گزارش قم نیوز طرح ارتقاي احساس امنيت و آرامش شهروندان و زائران جوار كريمه اهل بيت عليهم السلام با حضور اكيپ هاي يگان ويژه پاسداران استان قم برگزار گرديد.

اكيپ هاي يگان ويژه پاسداران استان قم  با توجه به نزديکي آخر سال و در راستاي ارتقاي احساس امنيت و آرامش  زائران و شهروندان جوار مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و با همكاري ديگر رده هاي انتظامي به انجام مأموريت هاي محوله پرداختند .

کارکنان يگان ويژه پاسداران استان قم  جهت دست يابي به اين هدف، نسبت به همكاري بيش از پيش با واحد هاي فرماندهي انتظامي استان اقدام و كاركنان خود را در قالب اكيپ هاي  گشت انتظامي، واحد هاي پياده جهت كنترل تردد و روان سازي عبور و مرور در ميادين اصلي شهر، برخورد با رانندگان و راكبين موتور سوار متخلف و مزاحم و ديگر برنامه هايي كه در جهت ارتقاي امنيت  فرهنگ و آرامش جامعه كارساز خواهد بود اعزام مي نمايند.

گفتني است، تا كنون واحد هاي اعزام شده يگان ويژه پاسداران استان قم به صورت مقتدرانه با متخلفين و قانون شكنان برخورد نموده اند كه در اين راستا مقاديري كشفيات، دستگيري و توقيف وسايل نقليه را نيز به همراه داشته است.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdciv5az.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما