شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 12842
منبع : قم نیوز
رئيس ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي كشور:

سفر به قم پاك، امن و ايمن است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس ستاد دائمي تسهيلات دائمي سفرهاي كشور گفت: سفر به قم پاك، امن و ايمن است.
سفر به قم پاك، امن و ايمن است
به گزارش قم نیوز، منوچهر جهانيان در جلسه ستاد نوروزی زائرین استان قم با اشاره به عزم جدي مسئولان براي خدمات رساني شايسته به مسافرين تعطیلات اول سال اظهار داشت: با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر تامين شادي و شادابي مردم در ايام عيد و افزايش شور و نشاط اجتماعي، روند خدمات رساني به صورت شبانه روزي به مسافرين بسيار مطلوب بوده است.

وي روند خدمات اسكان، پذيرايي، فعاليت هاي فرهنگي، بهداشتي و راه اندازي تورهاي گردشگري در قم را نسبت به سال گذشته خوب ارزيابي كرد و افزود: زيباسازي شهر قم و همچنين ساماندهي بوستان هاي سطح شهر براي اسكان زائرين و مسافرين نسبت به سال گذشته بسيار چشمگيرتر بوده و رضايتمندي مردم را به همراه داشته است.

معاون سازمان ميراث فرهنگي كشور با اشاره به افزايش آمار اقامت در شهر قم تصريح كرد: آمار و ارقام و افزايش اقامت و ورودي به استان قم گوياي تلاش خوب و روند خدمات رساني مطلوب به زائرين و مسافرين در استان است.

وي ادامه داد: افزايش اقامت زائرين و مسافرين در استان علاوه بر تامين توجيه اقتصادي خدمات، تاثيرگذاري برنامه هاي آموزشي و فرهنگي را بيشتر مي كند.

جهانيان با بيان اينكه قم جزو پنج استان برتر كشور در ورود گردشگران است، گفت: با توجه به اقبال زائرين و مسافرين براي حضور در شهر مقدس قم ايجاد كمپ هاي دائمي در اين شهر ضرورت دارد كه عزم مسئولان بايد در جهت ايجاد كمپ هاي اسكان براي رفاه زائرين و مسافرين باشد كه سازمان ميراث فرهنگي نيز در اين راستا هرگونه كمكي لازم باشد ارائه مي كند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgx79q.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما