شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 12837
منبع : قم نیوز
رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور خبرداد

قم جزء پنج استان برتر در ورود مسافرین نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور گفت: استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران و قم تا پایان روز دوم فروردین ماه 92 بیشترین آمار ورودی‌ها را به خود اختصاص داد.
قم جزء پنج استان برتر در ورود مسافرین نوروزی
به گزارش قم نیوز، منوچهر جهانیان در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائرین استان قم در جمع اعضا و مسئولان ستاد، ضمن تقدیر از روند خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در استان قم اظهار داشت‌: برآیند خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات رسانی در نوروز با تراکم جمعیت زائران و مسافران نمود پیدا می‌کند.

وی به امکانات و تجهیزاتی که برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در قم فراهم شده اشاره کرد و افزود: در نوروز امسال با وجود افزایش سفرها و ورودی به استان‌های کشور با بسیج امکانات و خدمات روند بسیار مطلوبی برای میزبانی از مسافران فراهم شده است.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور از اقامت شبانه بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در شهرهای مختلف کشور تا شب گذشته خبر داد و گفت: میزان ورودی و اقامت در استان‌های مختلف کشور رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه خدمات مختلف در استان‌های کشور از نظر کمی و کیفی بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: تاکنون استان‌ها خراسان رضوی، فارس، مازندران و قم بیشترین آمار ورودی را به خود اختصاص داده‌اند.

جهانیان به نگاه ویژه دولت برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با حمایت دولت روند بسیار مطلوبی در سفرهای نوروزی فراهم شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca0an6.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما