شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 13030
جهان‌بيني خبر داد:

مشاركت مردم قم در ورزش همگاني با همكاري شهرداري افزايش يافته است

قم نيوز : قم نیوز: مديركل ورزش و جوانان استان از افزايش مشاركت مردم و شهروندان قمي در فعاليت‌هاي ورزش همگاني با همكاري شهرداري قم خبر داد.
عباس جهانبینی ، مدیر ورزش جوانان استان قم
عباس جهانبینی ، مدیر ورزش جوانان استان قم
به گزارش قم نیوز، عباس‌ جهان‌بيني مدير كل ورزش و جوانان استان و محمد دلبري شهردار قم صبح شنبه در شهرداري قم با يكديگر ديدار كردند و طي آن موضوعات مختلفي پيرامون مسائل روز ورزش همگاني و قهرماني استان قم در اين ديدار بحث شد.

مديركل ورزش و جوانان استان قم در ابتداي اين ديدار شهرداري را بازوي اين اداره كل در توسعه ورزش همگاني توصيف كرد و ابراز داشت: بي‌شك حمايت‌هاي شهرداري قم موجب شده است تا شرايط مناسب‌تري براي توسعه ورزش همگاني در قم فراهم شود.

عباس جهان‌بيني عنوان كرد: در سالي كه پشت سر گذاشتيم در حوزه فعاليت‌هاي ورزشي اعم از قهرماني و همگاني هرگاه به همكاري و مساعدت شهرداري قم نياز داشتيم، خوشبختانه دوستان ما از هيچگونه كمكي دريغ نكردند و اين نشان از باور جدي و نگاه مثبت شهرداري قم به اهميت رشد ورزش در جامعه است.

ايجاد فضاهاي ورزشي جديد در مناطق محروم

وي ياد آور شد: مشاركت در برگزاري نخستين دوره المپياد ورزشي محلات قم، همكاري نزديك و صميمانه در برگزاري المپياد ورزشي كاركنان دولت، همايش بزرگ پياده روي خانوادگي، همايش دوچرخه‌سواري و چندين برنامه‌ ديگر ورزش همگاني موجب شد تا در سال قبل شاهد رشد شاخص مشاركت مردم و شهروندان در فعاليت‌هاي ورزش همگاني باشيم.

مدير كل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت:‌ در بخش عمراني ورزش قم نيز شاهد مشاركت و همكاري شهرداري قم بوده‌ايم و هم اكنون نيز با همكاري شهرداري به فكر توسعه فضاهاي ورزشي به خصوص در مناطق محروم استان قم هستيم.

فعاليت سازمان ورزش شهرداري در توسعه ورزش

شهردار قم نيز در اين ديدار از علاقه جدي خود و مجموعه شهرداري به ورزش خبر داد و تصريح كرد: به همين منظور يكي از مهمترين بخش‌هاي زير مجموعه شهرداري قم، سازمان ورزش شهرداري است كه ماموريت اصلي آن حركت در مسير توسعه ورزش بر اساس رسالتي كه بر عهده شهرداري نهاده شده است.

محمد دلبري تاكيد كرد: هر جا كه لازم بوده آمادگي خود را براي حضور و مشاركت در فعاليت‌هاي ورزشي اعلام كرده‌ايم چون قهرمانان و افتخارآفرينان ورزش براي سربلندي و اعتلاي نام قم تلاش مي‌كنند و شهرداري نيز حامي اين عزيزان است.

وي يادآور شد: سعي‌ كرده‌ايم در موضوعات مختلف با نهادها و ارگان‌هاي دولتي استان قم همكاري نزديكي داشته باشيم و در مقوله ورزش نيز شهرداري همواره در كنار اداره كل ورزش و جوانان حضور داشته و قطعا در سال جديد نيز اين همكاري‌ها مي‌تواند استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/119/

https://qomnews.ir/vdcgzz9q.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما