دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 13077
منبع : قم نیوز
معاون زائرین استانداری قم عنوان کرد:

ترافیک نوروزی در قم روان بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در شهر قم و برنامه‌ریزی انجام شده شاهد ترافیک روان در نوروز بودیم.
ترافیک نوروزی در قم روان بود
به گزارش قم نیوز، محسن محرری با اشاره به اینکه در زمینه اسکان با تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود مشکل خاصی نداشتیم، اظهار کرد: اقامت ارزان قیمت در کمپینگ‌ها و بوستان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضاهای اقامتی بیشتری در استان ایجاد کرد، تصریح کرد: از این فضاهای اقامتی می‌توان برای کمپینگ‌ها در ایام نوروز، تفریحگاه شهروندان و اسکان اضطراری استفاده کرد.

رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به اینکه سامانه‌ای باید راه‌اندازی شود که ظرفیت تکمیل پارکینگ‌ها را اطلاع دهد خاطرنشان کرد: به این ترتیب زائر یا مسافری که می‌خواهد وارد پارکینگ شود هنگامی که مشاهده کند ظرفیت پارکینگ تکمیل است، به مکان دیگری مراجعه کرده و سبب ترافیک در ورودی پارکینگ نمی‌شود.

وی به ضرورت حل مشکل پارکینگ در اطراف حرم مطهر تاکید کرد و افزود: اگر در دو طرف بلوار زائر پارکینگ احداث شود، می‌توان اثرگذاری لازم را داشت.

رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم فضای زیباسازی شهر را مناسب عنوان و تصریح کرد: امسال خوشبختانه شاهد ترافیک روانی در ایام نوروز در استان بودیم.

محرری در پایان با اشاره به ممنوعیت نصب چادرهای مسافرتی در بستر رودخانه و خیابان اراک گفت: ساماندهی چادرهای مسافران موجب شد تا ترافیک روانی در خیابان اراک داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchqvnz.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما