چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 13123

تقدير نماینده مردم قم در مجلس از فعاليت‌هاي اورژانس

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي فعاليت‌هاي اورژانس 115 در نوروز سال 92 در امر خدمت رساني به زائران و مسافران را قابل تقدير دانست.
احمد امیرآبادی ، نوروز92
احمد امیرآبادی ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، احمد اميرآبادي در روز طبیعت و یکی از پرکارترین روزهای کاری اورژانس ۱۱۵ قم از فعالیت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بازدید كرد.

در این دیدار که با همراهی آقای دکتر اکبری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكي قم و باقری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی صورت گرفت، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از واحدهای مختلف ستادی از جمله واحد ارتباطات ۱۱۵، دیسپچ (واحد اعزام)، پزشک مشاور و کنترل کیفیت از نزدیک با نحوه اخذ، ثبت و انجام مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ آشنا شد.

وي در پایان ضمن تاکید بر اهمیت وظيفه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و جایگاه متمایز آن در استان، در خصوص پيگيري براي رفع مشکلات مربوط به حوزه اورژانس ۱۱۵ قول مساعد داد.

امیرآبادی سپس با حرکت به سمت یکی از پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس و حضور در یکی از ایستگاه‌های سلامت، از خدمات اورژانس ۱۱۵ قدردانی كرد.

نماینده مردم قم با اشاره به حجم بالای خدمات و سرویس‌های مرکز اورژانس، گستره فعالیت این مرکز را نسبت به استان‌های همجوار غیر قابل مقایسه دانست.


انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcjtvev.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما