چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 13124
معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم:

دستگاه هاي اجرايي براي روزهاي پاياني تعطيلات آماده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم گفت: دستگاه‌هاي اجرايي استان با هماهنگي معاونت زائران خود را براي پايان سفرهاي نوروزي و بازگشت مسافران آماده كرده‌اند و پيش بيني‌هاي لازم صورت گرفته است.
محسن محرری معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم، نوروز92
محسن محرری معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، محسن محرري در جلسه مسئولان ستاد تسهيلات زائرين استانداري قم با آيت الله سعيدي به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته براي خدمت رساني به زائران و مسافران نوروزي پرداخت و گفت: امسال در زمينه بروز حوادث خوشبختانه سال خوبي را پشت سرگذاشته‌ايم و آمارها حاكي از كاهش چشمگير ميزان وقوع حوادث است.

وي در ادامه اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي معاونت هماهنگي امور زائرين استانداري قم براي ارتقا سطح خدمت رساني به زائران و مسافران نوروزي بيان كرد: با هماهنگي انجام شده بلوار زائر ساماندهي شده و اجازه برپا كردن چادر به زائران در اين بلوار داده نشد و زائران به بوستان‌هاي شهري هدايت و راهنمايي شدند.

معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم بيان كرد: رتبه استان قم در تعطيلات نوروز در زمينه ورود مسافران و زائران بين رتبه‌هاي دو تا چهار در كشور متغير بود.

وي به كاهش چشمگير ترافيك در مسيرهاي منتهي به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و همچنين بلوار زائر اشاره كرد و گفت: با راه اندازي پاركينگ زائر ظرفيت بسيار خوبي در زمينه پارك خودروها در نزديكي حرم مطهر ايجاد شد.

محرري بيان كرد: دستگاه‌هاي اجرايي استان با هماهنگي معاونت زائران خود را براي پايان سفرهاي نوروزي و بازگشت مسافران آماده كرده‌اند و پيش بيني‌هاي لازم صورت گرفته است.


انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcay6n6.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما