پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 13134
استاندار قم خبر داد:

رشد چشمگیر خدمات نوروزی در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: روند خدمات رسانی دستگاه های استان قم به زوار و مسافرین در ایام نوروز امسال از رشد چشمگیر و مطلوبی برخوردار بود.
کرم رضا پیربابایی استاندارقم، نوروز92
کرم رضا پیربابایی استاندارقم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايي ضمن قدرداني ازمجموعه فعاليت‌ها و اقدامات دستگاه های دست اندرکار خدمات رسانی به زوار و مسافرین در ایام نوروز اظهار کرد: با تشكيل معاونت زائرين و تدارک برنامه های منسجم و گسترده، امسال شاهد بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات نوروزي در استان قم بوديم.

وی میزان فعالیت های انجام گرفته توسط دستگاه های عضو ستاد تسهیلات زائرین استان را مطلوب و کم نظیر عنوان و خاطرنشان کرد:امسال به رغم افزايش حجم سفرها و همچنين اقامت زوار در قم، با هماهنگي و تعامل خوب بین دستگاه‌هاي مختلف و استفاده از حداکثر امکانات و ظرفیت های در اختیار، خدمات قابل قبولی به زوار و مسافرین ارائه گردید.

استاندار قم با بیان این که در نوروز ۹۲ علاوه بر تمهیدات میزبانی، توجه ویژه ای نیز به نیازهای فرهنگی زوار و مسافران صورت گرفت، افزود: فعالیت های فرهنگی گسترده ای شامل برپایی نمایشگاهی در زمینه های قران و عترت، عفاف و حجاب ، توزیع کتب با مضامین دینی و اخلاقی و برشورهای مختلف در ایام تعطیلات نوروز ۹۲ در دستور کار قرار گرفت.

پیریایی همچنین با اشاره به رشد چشمگیر سفرها به قم در ایام نوروز ۹۲گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، میزان اقامت و نیز مدت زمان ماندگاری مسافر در قم، امسال نسبت به سنوات گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بود.

وی زيباسازي و آراستگی سیما و منظر شهري و آماده سازی و ساماندهي بوستان‌های شهری براي اسكان و استراحت زائرين در ایام نوروز را ویژه و کم نظیر برشمرد و گفت: روند خدمات رساني از سوی شهرداری، شورای شهر، دستگاه های انتظامی و امنیتی و مجموعه ستاد تسهيلات زائرين استان در این ایام شايسته تقدير بوده و اميدواريم خدمات ارائه شده رضايت زوار و مجاورین كريمه اهل بيت سلام الله عليها را جلب كرده باشد.

استاندار قم در پایان با تاکید بر لزوم استمرار این سطح از خدمات رسانی در بقیه ایام سال، از ارزیابی عملکرد استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: در آینده نزدیک دستگاه های برتر در زمینه میزبانی شایسته از مسافران نوروزی معرفی و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcba8b8.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما