جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۲۷
کد مطلب : 13636
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

استقبال سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فراتر از پیش‌بینی‌ها است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت:‌ با وجود تمام مشکلات و یا فضاسازی‌های دشمنان در سال گذشته شاهد بودیم که استقبال سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان بیشتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته بود.
استقبال سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فراتر از پیش‌بینی‌ها است
به گزارش قم نیوز، مهندس روح‌الله ابراهیمی در جلسه اعضای هیئت امنای واحدهای صنعتی ناحیه صنعتی طغرود قم اظهار کرد: بر اساس نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب وظیفه‌ای سنگین‌تر از سال‌های گذشته بر دوش خانواده صنعت قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته موضوع حمایت مطرح بود ولی امسال توسط رهبر انقلاب حماسه مطرح می‌شود یعنی علاوه بر صنعتگران و فعالان عرصه تولید، دست‌اندرکاران نیز در خط مقدم قرار گرفته و باید به صورت جدی وارد میدان شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تصریح کرد: امسال مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم و بدنه کارشناسی در معاونت‌های صنایع کوچک، برنامه‌ریزی و اجرایی به صورت جدی و با روحیه‌ای مضاعف نسبت به سال‌های قبل در خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی فعال شده است.

وی برگزاری نشست‌های کاربردی و تخصصی بین مسئولان و خانواده صنعت را زمانی موثر و مفید به حال صنعتگران عنوان کرد که مشکلی حل و یا راه حلی برای آنها در این جلسات تبیین شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم آمادگی کامل دارد تا نیازها و انتظارات واحدهای صنعتی و فعالان عرصه تولید و حماسه‌سازان حماسه اقتصادی را به میزان توانایی خود محقق کرده و راه را برای فعالیت آنها هموار سازد.

وی در ادامه به تشریح فرصت‌ها و مزایای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پرداخت و تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات و یا فضاسازی‌های دشمنان در سال گذشته شاهد بودیم که استقبال سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان بیشتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciqqaz.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما