شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 13690

آموزش های فنی و حرفه ای در قم 9 درصد رشد یافت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم از رشد 9 درصدی آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارتی طی سال گذشته در این استان خبر داد.
آموزش های فنی و حرفه ای در قم 9 درصد رشد یافت
به گزارش قم نیوز: ˈ احمد عطارنیا آماری از عملکرد این اداره کل در سال گذشته ارایه کرد و گفت: در سال گذشته دو میلیون و ۲۱۳ هزار نفر ساعت آموزشهای فنی و حرفه ای به متقاضیان در مراکز آموزشی تابعه در بخش دولتی ارائه شد که در مقایسه با تعهدات آموزشی در ۱۲ ماهه سال۹۱ رشد ۹ درصدی داشته است.

وی افزود: ۳۱هزار و ۷۱ نفرساعت در بخش آموزش درپادگان،۹۷هزار و ۱۰۵ نفرساعت در زندانهای استان،۲۳۰هزار و ۳۸۳ نفر ساعت در بخش آموزش در صنایع، ۱۲هزار و ۱۴۲ نفرساعت در بخش جوار دانشگاه و ۶۲هزار و ۹۷۵ نفر ساعت در روستاها و۳۵هزار و ۹۶۰ نفرساعت در بخش استاد شاگردی و یک میلیون و ۷۴۳هزار و ۶۱۷ نفر ساعت نیز در بخش آموزشهای ثابت در مراکز آموزشی ارائه شده است.

عطارنیا ادامه داد: این آموزش ها که در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی در قالب ۹۲۳ دوره در ۱۹۱ حرفه به متقاضیان ارائه شده که عمدتا در حوزه های فنی و تخصصی می باشد.

وی مهمترین گروه های هدف آموزش های فنی و حرفه ای در بخش دولتی را شاغلین ، دانشجویان ، کارجویان شهری و کارجویان روستایی دانست.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciuqaz.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما