پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 13932
دلبری در بازدید از زندان لنگرود تأکید کرد:

استفاده از توان زندانیان در اجرای پروژه های عمرانی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار کلانشهر قم روز گذشته به همراه برخی از مدیران شهرداری از زندان لنگرود بازدید و با مدیرکل زندانهای استان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک با فعالیتهای این کانون و دیگر قسمتهای فرهنگی ، کارگاهی و فنی حرفه ای زندان لنگرود آشنا شد.
استفاده از توان زندانیان در اجرای پروژه های عمرانی شهر قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شهردار کلانشهر قم که روز گذشته در زندان لنگرود حضور یافته بود، از بخشهای مختلف این زندان بازدید و بر همکاری شهرداری با اداره کل زندان ها طبق تفاهنامه قبلی شهرداری قم تأکید کرد.

وی با تأکید بر استفاده از توان زندانیان در اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: استفاده از زندانیان در پروژه های در حال اجرا را بررسی و به پیمانکارانی که در حال فعالیت هستند اعلام می نماییم تا استفاده از این نیروها را در اولویت کاری قرار دهند.

دلبری با اشاره به استفاده شهرداری از خدمات زندانیان در گذشته گفت: قبلا در رنگ آمیزی جداول و نرده ها هم از توان و پتانسیل زندانی ها استفاده کرده ایم و بعد از این هم از این نیرو ها استفاده خواهیم کرد.

شهردار کلانشهر قم با بیان اینکه شهرداری قم برای همکاری با سازمان زندان ها آمادگی کامل دارد؛اذعان داشت:ما برای انجام کار های فرهنگی نیز آمادگی داریم.
وی افزود: شهردای می تواند با ایجاد نمایشگاه در پایانه ها برای فروش کارهای زندانیان و روان سازی برای فروش محصولات آنها اقدام نماید.

دلبری در بازدید از بخشهای مختلف زندان لنگرود از مجتمع کارآفرینی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای زندان بازدید و به معاونین و مدیران شهرداری دستور همکاری های قابل انجام را صادر نمود.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdchiwnz.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما