چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 14153
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور خبر داد:

ساماندهی مدرسه شنا در مجتمع نور قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم از ساماندهی مدرسه شنا در این مجتمع خبر داد.
ساماندهی مدرسه شنا در مجتمع نور قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی با اشاره به مجتمع فرهنگی تبلیغی نور اظهار کرد: مجتمع فرهنگی نور قم به عنوان نخستین مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در کشور با هدف رشد و تعالی فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: این مجتمع با دارا بودن امکاناتی مانند دارالقرآن الکریم، مهد شکوفه‌های قرآنی، سالن مطالعه، کتابخانه، سینما، آمفی تئا‌تر، سالن تربیت بدنی، زائرسرا و کلاس‌های آموزشی خدمات خوبی به مردم منطقه نیروگاه ارائه می‌دهد.
 
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور با اشاره به ساماندهی مدرسه شنا در مجتمع نور گفت: این مدرسه در بخش استخر مجتمع نور به منظور رشد و شکوفایی نونهالان، نوجوانان و جوانان منطقه نیروگاه و با هدف آموزش‌های تئوری و علمی شنا و مباحث فرهنگی برای اهالی منطقه نیروگاه ساماندهی شده است.
 
وی عنوان داشت: تاکنون استقبال خوبی از این طرح شده و 70 نفر در این مدرسه ثبت‌نام کرده‌اند.
 
 علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مدیریت استخر نور واقع در خیابان توحید، بلوار شاهد، استخر مجتمع نور مراجعه کنند.
 
برگزاری دوره جدید آموزش خانواده
 
غلامی از برگزاری دوره‌های جدید آموزش خانواده در منطقه نیروگاه خبر داد و افزود: این دوره‌ها در راستای رشد و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و آموزشی خانواده‌های منطقه نیروگاه قم در تابستان 92 برگزار می‌شود.
 
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور یادآور شد: تربیت دینی کودک، تربیت دینی فرزندان، مهارت‌های همسرداری و شرایط زن نمونه از جمله موضوعات دوره‌های آموزش خانواده است.
 
وی عنوان داشت: این دوره‌ها از تابستان امسال با حضور استادان برجسته کشور مانند تراشیون و عباسی برگزار می‌شود.
 
غلامی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام باید به روابط عمومی مجتمع نور مراجعه کرده یا عدد 20 را به همراه مشخصات فردی به سامانه پیامکی مجتمع 3000856110 ارسال کنند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdsf0f.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما