شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 14302
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم:

نخستین دوره مربیگری شیرجه در قم برگزار می‌‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از برگزاری دوره مربیگری رشته ورزشی شیرجه برای نخستین بار در قم خبر داد.
هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم
هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم
به گزارش قم نیوز، مسعود جمال اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مختلف داوری و مربیگری در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو در این هیئت با حضور مربیان و داوران توانمند قمی با هدف ارتقای دانش مربیان قم انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: دوره عملی مربیگری رشته ورزشی شنا در قم برای نخستین بار در سطح درجه سه با حضور یکی از مدرسان مجرب و کارشناسان عالی رتبه رشته شیرجه از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در شهر قم برگزار خواهد شد.
 
جمال بیان داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با تازه‌ترین اطلاعات تخصصی و علمی پیرامون دانش روز رشته ورزشی پرطرفدار و پرمخاطب شیرجه آشنا شده‌اند و این دوره قطعا در آغاز حرکت قم در این رشته ورزشی به خصوص از طریق کار مربیان آن با رده‌های سنی پایه موثر و مفید خواهد بود.
 
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم ابراز کرد: مسئولیت تدریس این دوره آموزشی را یکی از مدرسان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بر عهده خواهد داشت و این دوره با کیفیتی مطلوب در استخر مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قصد داریم برای نخستین بار در رشته شیرجه یک دوره آموزشی مربیگری برگزار کنیم و هدف ما راه‌اندازی جدی فعالیت‌های این رشته ورزشی است، مطمئنا این دوره آموزشی با استقبال بسیار خوبی از سوی مربیان به انجام خواهد رسید و با انتقال دانش شیرجه از مربیان آموزش دیده به نسل آینده ساز شیرجه قم اثرات مفید آن را خواهیم دید.
 
جمال با اشاره به اینکه این دوره آموزشی قطعا از بار فنی و علمی بسیار خوبی برخوردار خواهد بود عنوان داشت: این چنین دوره آموزشی با هدف افزایش نیروی انسانی فعال در جمع مربیان شیرجه قم در سطح درجه سه برگزار خواهد شد.
 
وی یادآور شد: با توجه به اینکه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در نظر دارد این دوره کلاس مربیگری شیرجه را برگزار کند علاقمندان به منظور ثبت نام می‌توانند همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 17 تا 18 با شماره تلفن 37830180 و یا 37831150 تماس بگیرند.
 
جمال ابراز کرد: شنا قم در مسیر رو به پیشرفت خود به افزایش بیش از پیش دانش مربیان و افراد مرتبط با تیم‌ها و ورزشکاران این رشته نیاز دارد و تحقق این رسالت مهم را بخش آموزش هیئت با جدیت و پشتکار لازم بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcj8tev.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما