يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 14165
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان:

جشنواره انتخاب جوانان برتر قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري جشنواره جوانان برتر قم خبر داد.
اداره ورزش و جوانان استان قم
اداره ورزش و جوانان استان قم
 به گزارش قم نیوز، روح الله رمضاني در اين خصوص اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان قم در هفته جوان امسال برنامه‌هاي مختلفي را براي جوانان اين استان پيش بيني کرده است.
 
وي افزود: روز 28 خرداد ماه به نام حماسه جوانان در عرصه سياسي و اقتصادي، 29 خرداد ماه به نام جوان و خلاقيت، 30 خرداد ماه به نام جوان، خانواده و مهرورزي با هدف الگوپذيري تربيتي جوانان از حضرت علي‌اکبر (ع)نام‌گذاري شده است.
 
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنين عنوان کرد: همچنين روزهاي اول تير ماه به نام هويت ديني، دوم تير ماه به نام جوانان و اوقات فراغت و سوم تير ماه به نام جوانان و ولايت‌مداري نام‌گذاري شده است.
 
رمضاني اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم در هر يک از اين روزها به تناسب نام‌گذاري، برنامه‌هاي مختلف فرهنگي را در اين استان برگزار مي‌کند.
 
وي برگزاري جشنواره جوانان برتر را از جمله برنامه‌هاي هفته جوان در قم عنوان کرد و افزود: اين جشنواره مصادف با ولادت حضرت علي‌اکبر (ع) برگزار مي‌شود.
 
رمضاني بيان داشت: در جشنواره برتر جوانان هر يک از دستگاه‌هاي اجرايي قم از جمله سازمان تبليغات اسلامي، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره کل بهزيستي و حوزه علميه يک جوان نمونه را به اداره کل ورزش و جوانان استان قم معرفي مي‌کند تا در اين جشنواره از آنان تجليل شود.
 
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: در جشنواره جوانان برتر از جوانان قمي در 15 محور از جمله قرآني، اعتقادي، کارآفريني، فيلم‌ساز، موسيقي، هنرهاي نمايشي، رسانه، سرباز، معلولان، طلبه، مخترع، ورزشکار و ... تجليل مي‌شود.

انتهای پیام/122
رمضاني در پايان ياد آور شد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانند نظرات و پيشنهاد خود را براي بهتر برگزار شدن جشنواره برتر جوانان به دبيرخانه اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند تا اين جشنواره با کيفيت بهتري در قم برگزار شود
https://qomnews.ir/vdcgnq9q.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما