پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 14249
با تاکید استاندار قم:

صبا حامی فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم خواستار حمایت باشگاه صبا از فوتسال قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.
تیم فوتسال قم
تیم فوتسال قم
 به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از 50 روز دیگر آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری از روز دهم مرداد ماه در پانزدهمین دوره این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
در 14 دوره‌ای که تا کنون از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است و نمایندگان قم در تمام ادوار آن حضور داشته‌اند، فوتسال قم با نام‌های مختلفی در لیگ برتر به میدان رفته و در فصل جدید نیز قرار است با نام صبا در مقابل حریفان صف آرایی کند.
 
این مهم تاکید استاندار قم در جلسه اخیر اعضای هیئت مدیره باشگاه صبای قم در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم صبای قم و اصحاب رسانه در هتل المپیک قم بود و طی آن کرم رضا پیریایی ضمن اهمیت توجه به تیم فوتبال صبا به عنوان نماد ورزش قم، از هیئت مدیره باشگاه صبا خواستار توجه ویژه به تیم فوتسال صبا در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.
 
این در حالی است که در هفته‌های اخیر بحث در خصوص وضعیت آینده نماینده فوتسال قم در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود و در محافل مختلف صحبت از این بود که سر انجام با نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور، تکلیف فوتسالی‌ها چه خواهد شد.
 
در این بین آنچه که قطعی به نظر می‌رسد، این است که با حمایت باشگاه صبا، این تیم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نام صبای قم به مصاف حریفان خواهد رفت ولی هنوز موضع هیئت مدیره باشگاه صبا در خصوص تیم داری در لیگ برتر مشخص نیست و صبایی‌ها در فاصله باقی مانده تا لیگ برتر هنوز کادر فنی و بازیکنان خود را نمی‌شناسند.
 
با قطعی شدن حضور صبای قم در لیگ برتر فوتسال، صحبت‌های مختلفی در مورد اینکه چه اشخاص یا ارگان‌هایی از نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حمایت می‌کنند به پایان رسید و آنچه که قطعی شده این است که این تیم با شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته وارد لیگ برتر می‌شود.
 
البته همانطور که گفته شد در حال حاضر هنوز مشخص نیست چه شخصی مسئولیت مدیریت و همچنین سرپرستی این تیم را بر عهده می‌گیرد و تمرینات این تیم از چه زمانی و در کجا با چه بازیکنانی برگزار می‌شود و صبا در بازار نقل ‌و انتقالات چه عملکردی خواهد داشت.
 
تیم فوتسال صبای قم با ترکیبی کاملا بومی در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پس از تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjh8ev.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما