يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 14325
هادی کریمی خبر داد:

اعزام گلبالیست‌های قمی به پیکارهای قهرمانی پیشکسوتان کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از اعزام گلبالیست‌های قمی به پیکارهای رده سنی پیشکسوتان کشور خبر داد.
گلبالیست‌های قمی
گلبالیست‌های قمی
 به گزارش قم نیوز، هادی کریمی اصل ، با بیان اینکه با شرایط مطلوب و در اوج آمادگی گلبالیست‌های قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، اضافه کرد: رقابت های گلبال قهرمانی پیشکسوتان در تیر ماه برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: حضور منظم و با برنامه در مسابقات مهمی که در قالب لیگ و قهرمانی کشور و بر اساس تقویم فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان برگزار می‌شود، از جمله اولویت‌های مهم این هیئت در ورزش قهرمانی به شمار می رود.
 
کریمی اصل بیان داشت: در رقابت‌های مهمی همچون گلبال، شطرنج، پاورلیفتینگ در سال‌های اخیر شاهد حضور ورزشکاران هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم بوده‌ایم، حضوری که عناوین و افتخارات ارزشمندی برای ورزش قم به ارمغان آورده است.
 
رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم با اشاره به میادین پیش روی گلبال قم در سال جاری، ابراز کرد: گلبالیست های قمی مسابقات لیگ برتر و قهرمانی بزرگسالان کشور، همچنین پیکارهای گلبال بانوان و رقابت های پیشکسوتان کشور را پیش رو دارند.
 
وی با اشاره به آمادگی مردان گلبال قم برای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور، اظهار داشت: ششمین دوره گلبال قهرمانی کشور در کنار رقابت‌های لیگ بر‌تر این رشته، مهم‌ترین رقابتی است که در تیر ماه در انتظار گلبالیست‌های توانمندی قمی است.
 
کریمی اصل یاد آور شد: بر اساس برنامه فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، ششمین دوره مسابقات گلبال قهرمانی کشور پیشکسوتان در حالی برگزار خواهد شد که علاوه بر تیم گلبال مردان استان قم که همچون سال‌های گذشته در این دوره از مسابقات حضوری قوی، منسجم و آماده خواهد داشت: تیم‌های مطرحی از سایر استان‌ها نیز در این مسابقات برای قهرمانی رقابت می‌کنند.
 
وی یاد آور شد: در این رقابت‌ها علاوه بر تیم گلبال مردان قم، تیم‌های گلبال مردان استان‌های تهران، خراسان رضوی، سمنان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، یزد، کرمان، اصفهان، قزوین، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان، مرکزی و همدان با یکدیگر برای کسب مقام‌های بر‌تر به رقابت خواهند پرداخت.
 
رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم همچنین به حضور تیم گلبال بهزیستی قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور اشاره کرد و بیان داشت: همچون سال های گذشته رقابت های لیگ برتر در نیمه دوم سال به انجام می رسد و گلبالیست قمی سعی در حضوری بهتر از دوره گذشته خواهند داشت.
 
وی افزود: تیم گلبال بهزیستی قم در سال قبل در جریان رقابت های لیگ برتر گلبال مردان باشگاه های کشور موفق به کسب مقام چهارم شد در حالی که دیدارهای دور رفت را در قم میزبانی کردیم و مسابقات دور برگشت در خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcenx8z.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما