چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 14641
آبان ماه امسال انجام می شود:

اعزام گلبالیست‌های ایرانی به مسابقات پاراآسیایی با هدایت مربی قمی

قم نيوز : قم نیوز: گلبالیست های کشورمان امسال با هدایت مربی قمی خود به مسابقات گلبال بازی های پاراآسیایی اعزام می شوند.
اعزام گلبالیست‌های ایرانی به مسابقات پاراآسیایی با هدایت مربی قمی
 به گزارش قم نیوز، مسابقات پاراآسیایی در رشته های مختلف برگزار می شود و گلبالیست های کشورمان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان با تمرینات مستمر و برگزاری اردوهای آماده سازی برای حضور در این رقابت ها آماده می شوند.
 
آخرین اردویی که گلبالیست های ملی پوش برای کسب بهترین شرایط به منظور حضوری موفق در پیکارهای گلبال بازی های پاراآسیایی پشت سر گذاشتند، چهارمین اردوی تیم های ملی گلبال جوانان و نوجوانان پسر کشورمان بود که از بیست و هفتم خرداد ماه تا سوم تیر به انجام رسید.
 
در این مرحله از برنامه های آماده سازی تیم های ملی گلبال نابینایان وکم بینایان پسران نوجوان و جوان کشورمان، 16 بازیکن حضور داشتند و هدایت تیم نوجوانان را فرهاد آبان گاه مربی نام آشنا و مطرح گلبال قم بر عهده داشت.
 
این مربی با سال ها سابقه فعالیت حرفه ای در مربیگری رشته گلبال در تیم های مختلف گلبال قم حضور در مسابقات لیگ برتر و همچنین پیکارهای گلبال قهرمانی کشور را تجربه کرده است و از جمله با تجربه های گلبال کشور در امر مربیگری به شمار می رود.
 
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشورمان، تیم های ملی گلبال نوجوانان و جوانان ایران در حالی خود را برای حضور در رقابت های پاراآسیایی 2013 آماده می کنند که این مسابقات در آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.
 
در این اردو، بازیکنان حاضر در تمرینات به عنوان ملی پوشان هر دو تیم نوجوانان و جوانان گلبال کشورمان تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهیدهرندی به مدت یک هفته از روز بیست و هفتم خرداد ماه تا سوم تیرماه تیر ماه به انجام رساندند.
 
اردو نشینان تیم ملی گلبال جوانان پسر نابینا و کم بینای کشورمان در راه اعزام به رقابت های پاراآسیایی در مرحله چهارم برنامه های آماده سازی تیم های ملی، هادی حیدری، سید محمد واققی، محمد منصوری، محمد صادق افشاری، میلاد سوری، مصطفی نصیری فرد، رضا عظیمی و محمد رضا خوشی بودند در حالی که بهمن دوستی به عنوان سرمربی و محمد کرم کولیوند به عنوان مربی این تیم را تمرین می دادند.
 
همچنین یاسر محمدی، رضا توکلی، اکبر غیب علیزاده، سجاد سعید، علیرضا پور ناظمیان، حسین موسوی لو، مهدی سلطانی و یونس میرزایی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی گلبال نوجوانان کشورمان در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم بودند و فرهاد آبانگاه مربی مطرح گلبال قم نیز به عنوان سرمربی تمرینات این تیم را زیر نظر داشت.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfyvdy.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما