دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 14366
در تیر ماه:

کاراته‌کاهای قمی به مسابقات سبک‌های کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: چهره‌های مدعی و قهرمانان کاراته قم در تابستان سال جاری در چندین رقابت سبک‌های مختلف کاراته کشور برای کسب عناوین برتر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
تیم کاراته قم
تیم کاراته قم
 به گزارش قم نیوز، قم یکی از قطب‌های کاراته کشور به شمار می‌رود و با اینکه فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور و جهان شناخته می‌شود اما تعداد باشگاه‌های فعال و ورزشکاران سازمان یافته کاراته در قم با این رشته ورزشی پرطرفدار رقابت می‌کند.
 
در واقع اینگونه باید گفت که کمتر رقابت قهرمانی کشور در سبک‌ها و رده‌های سنی مختلف را می‌توان یافت که کاراته کاهای قمی در آن حضور نداشته باشند و در نهایت نتوانند به مقام دست یافته و بر روی سکوهای برتر قرار نگیرند.
 
در حالی که فصل تابستان تا چند روز آینده از راه می‌رسد، کاراته کاهای قمی که با توجه به پایان سال تحصیلی فراغ بال بیشتری دارند طبق برنامه ریزی فدراسیون کاراته قرار است در چندین رقابت قهرمانی سبک‌های کاراته کشور برای کسب عناوین برتر به روی تاتامی بروند.
 
این در شرایطی است که سبک‌های بایاکورن، شیتوریو شوکوکای یونیون، شوتوکان jks، شین دای، کیوکوشین ufk، اویاما کاراته، پرفکت کاراته و کیوکوشین ایران مسابقات خود را طی روزهای پنجم تا هفتم تیر ماه در کشور برگزار می‌کنند.
 
طبق اعلام فدراسیون کاراته، سبک بایاکورن در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور آقایان خود را روزهای ششم و هفتم تیر ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار کند در حالی که قرار است آزمون دان یک تا پنج بخش آقایان سبک شیتوریو شوکوکای یونیون و همچنین دان یک تا سه بانوان این سبک روز هفتم تیر ماه به صورت مجزا در مرکز سبک برگزار شود.
 
شبک شوتوکان jks کاراته کشور نیز یک دوره کلاس ارتقاء داوری آقایان و بانوان تا درجهRC را روزهای ششم و هفتم تیر ماه در اصفهان برگزار می‌کند، ضمن اینکه استاژ فنی عملی مربیان سبک شین دای کاراته در بخش بانوان در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه در تهران به انجام می‌رسد.
 
نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور در بخش آقایان سبک کیوکوشین UFK در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان روز هفتم تیر ماه به میزبانی هیئت کاراته استان یزد برگزار می‌شود و استاژ آموزشی آقایان سبک اویاما کاراته در بخش کاتا نیز روز پنجشنبه همین هفته یعنی سی‌ام خرداد ماه در استان مرکزی انجام خواهد شد.
 
کاراته کاهای قمی در حالی این روزها در تمرینات و برنامه‌های مختلف تمرینی خود را آماده می‌کنند که سبک پرفکت کاراته کشور نیز در نظر دارد آزمون دان یک تا چهار آقایان خود را روز جمعه سی و یکم خرداد ماه در تهران برگزار کند و سرانجام آزمون دان یک تا چهار آقایان سبک کیوکوشین کشور در روز پنجم تیر ماه و آزمون دان یک تا سه و استاژ فنی عملی مربیان در بخش بانوان نیز روز هفتم تیر ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjmtev.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما