دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 14383
در 8 وزن:

کاراته کاهای قمی برای عضویت در تیم ملی به روی تاتامی می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کاهای قمی برای عضویت در تیم ملی به روی تاتامی می‌روند
کاراته کاهای قمی برای عضویت در تیم ملی به روی تاتامی می‌روند
 به گزارش قم نیوز، از آخرین مدال کسب شده توسط کاراته کاهای رده‌های سنی پایه استان قم در میادین برون مرزی دقیقا یک سال می‌گذرد زیرا در سال 1391 دقیقا در چنین روزهایی بود که علیرضا قاضی توانست به عنوان نماینده کاراته قم در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طلایی شود.
 
علیرضا قاضی در رده سنی نوجوانان عضو تیم ملی کاراته کشورمان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان بود که توانست با شکست تمام حریفان خود با شایستگی قهرمان شده و به نشان خوشرنگ طلا دست پیدا کند.
 
اکنون بار دیگر مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در راه است و کاراته کاهای قمی در تلاش برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی و مجوز حضور در این پیکارها باید در رقابت‌های انتخابی اوزان مختلف دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حریفان خود به رقابت بپردازند.
 
این در شرایطی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کاراته کشور در بخش کومیته در روزهای ششم و هفتم تیر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.
 
طبق برنامه فدراسیون کاراته رقابت‌های رده سنی نوجوانان 14 و 15 سال از ساعت 13 روز پنجشنبه ششم تیر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود و مراسم وزن کشی اوزان مختلف این رده سنی نیز صبح همان روز انجام خواهد شد.
 
همچنین پیکارهای انتخابی تیم ملی رده سنی جوانان 16 و 17 سال نیز ساعت 9 صبح روز جمعه هفتم تیر ماه آغاز می‌شود و وزن کشی کاراته کاهای شرکت‌کننده در اوزان مختلف این رده سنی صبح همین روز صورت می‌گیرد.
 
این در حالی است که بنا بر اعلام مسئولان فدراسیون کاراته، این مسابقات فقط با یک کیلوگرم ارفاق وزن انجام خواهد شد و در مرحله نخست انتخابی، نفرات دعوت شده به صورت تک حذفی مبارزه می‌کنند و در نهایت دو کومیته کار به مرحله دوم که رقابت‌های آن همان روز به انجام می‌رسد راه پیدا می‌کنند تا با کاراته کاهای مدال آوران مسابقات آسیایی ازبکستان و قهرمانی کشور به صورت دوره‌ای به رقابت بپردازند.
 
برگزاری این رقابت‌ها به شکلی برنامه‌ریزی شده است که در نهایت دو نفر در هر وزن هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی کاراته برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست بیاورند.
 
در رده سنی نوجوانان علیرضا خدری در وزن 57 کیلوگرم و محمدرضا نجاتی در وزن منهای 70 کیلوگرم در این انتخابی حضور دارند، ضمن اینکه در رده سنی جوانان در وزن منهای 68 کیلوگرم مجید خان عینی، امیرحسین جوادی و علیرضا قاضی، در وزن منهای 76 کیلوگرم علی نجفی و در وزن به اضافه 76 کیلوگرم مسعود رحیمی و سجاد شمس نمایندگان قم هستند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcippaz.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما