سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 14413
به مناسبت نیمه شعبان:

برگزاری جشنواره آذین بندی محلات قم در نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: جشنواره آذین بندی محلات قم با هدف ساماندهی و ارتقای کمی و کیفی جشن‌های مردمی نیمه شعبان وترویج فرهنگ انتظار توسط معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری قم برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره آذین بندی محلات قم در نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، محسن نصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم با اشاره به اینکه جشنواره آذین بندی محلات قم  با هدف ساماندهی و ارتقای کمی و کیفی جشن‌های مردمی اعیاد شعبانیه و جشن نیمه شعبان برگزار می شود، ادامه داد: در این جشنواره با همت شهروندان محلات  آذین بندی، می شود.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره تلاش می‌کند  آذین بندی محلات، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را با مشارکت شهروندان ساماندهی کرده و از سوی دیگر به منظور مناسب‌سازی، آذین بندی ساختمان‌ها و میادین شهر در شهروندان و مسئولان ایجاد رقابت کند، افزود: دراین جشنواره به محلات ، کوچه و خیابان برتر در زمینه آذین بندی جوایز نفیسی اهداء می گردد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم درباره اهداف برگزاری جشنواره آذین بندی محلات استان، اظهار داشت: در این جشنواره علاوه بر بزرگداشت و پاسداشت شعائر و آیین های مذهبی تلاش می شود چهره عمومی شهر نیز همزمان با این روزهای فرخنده شاداب باشد و در این راستا شهرداری با تشویق و ترغیب شهروندان برای استفاده از الگوهای موثر و استاندارد در آذین بندی و نورپردازی، جلب مشارکت حداکثری شهروندان را در دستور کار دارد.

نصیری تاکید کرد: شهروندان  پس از آذین بندی از فعالیت‌های خود گزارش تصویری تهیه کرده و این گزارش‌های مصور را به آدرسjashnvareh.qom@chmail.irارسال کرده تا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم بر اساس شاخص‌های تعیین شده محلات برتر را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc10qs.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما