يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 14555
رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم خبر داد:

تشكيل 120 هسته فرهنگي جوان و بوستان معرفت در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم گفت: در تابستان امسال بيش از 120 پايگاه هسته فرهنگي جوان و بوستان معرفت براي غني سازي اوقات فراغت كودكان، نوجوانان و جوانان در استان تشكيل مي‌شود.
تشكيل 120 هسته فرهنگي جوان و بوستان معرفت در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندري روز شنبه در گفتگويي، طرح اوقات فراغت سازمان تبليغات اسلامي را يكي از غني‌ترين و تاثيرگذارترين طرح‌ها ذكر كرد و گفت: امسال اين طرح با محوريت هيئات مذهبي و مساجد برگزار مي‌شود.

وي آموزش‌هاي متنوع قرآن كريم، احكام و عقايد، حماسه سياسي، حماسه اقتصادي، حجاب و عفاف،  انديشه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري و پدافند غيرعامل را از موضوعات طرح اوقات فراغت ذكر كرد.

حجت‌الاسلام اسكندري گفت: برگزاري گفتمان ديني، جشنواره مسابقات و مقالات، وبلاگ نويسي، اردو و سرگرمي، استخر و... از ديگر برنامه‌هاي طرح اوقات فراغت است.

به گفته وي اين طرح از اول تيرماه با ايجاد بيش از 120 پايگاه هسته فرهنگي جوان و بوستان معرفت در مساجد و حسينيه‌ها و مراكز برگزاري مراسم‌هاي هيئات مذهبي آغاز شده و تا 30 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjiiev.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما