سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 14629
توسط مرکز نور:

بیش از 200 عنوان کتاب با موضوع مهدویت در کتابخانه دیجیتال مرکز نور عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پایگاه کتابخانه دیجیتال مرکز نور از عرضه بیش از 200 عنوان کتاب با موضوع مهدویت در کتابخانه دیجیتال مرکز نور خبر داد.
بیش از 200 عنوان کتاب با موضوع مهدویت در کتابخانه دیجیتال مرکز نور عرضه شد
به گزارش قم نیوز، احمد عباسی بیان کرد: به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج) 200 عنوان کتاب با موضوع مهدویت در قالب 220 جلد به صورت رایگان در پایگاه کتابخانه دیجیتال مرکز نور عرضه شد.
 
وی گفت: این اقدام با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و مهدی پژوهان انجام شده است.
 
مدیر پایگاه کتابخانه دیجیتال مرکز نور بیان کرد: این کتب به زبان های فارسی و عربی پیرامون شخصیت حضرت صاحب الزمان، مهدویت، انتظار و آخر الزمان می باشد.
 
وی گفت: از جمله عناوین کتب موجود در این پایگاه می توان به مهدی کیست، مهدویت در منظر امام خمینی(ره)، غیبت و مهدویت در تشیع امامیه، امامت و مهدویت، دادگستر جهان، پیش گویی ها در علائم آخرالزمان، راه مهدی، سیمای جهان در عصر امام زمان(عج) می توان اشاره کرد.
 
عباسی ادامه داد: از جمله کتب عربی این پایگاه می توان از مکیال المکارم، در فواید دعا برای حضرت مهدی(عج)، ترجمه کتاب الغیبة عصر ظهور، حیاة الامام المنتظر المصلح الاعظم، بشارة الاسلام فی العلامات فی المهدی(عج) و غیره نام برد.
 
مدیر پایگاه کتابخانه دیجیتال مرکز نور گفت: پایگاه کتابخانه دیجیتال مرکز نور به عرضه کتاب های تخصصی حوزه علوم اسلامی و انسانی در فضای اینترنتی می پردازد.
 
وی ادامه داد: طراحی و اجرای این پایگاه در سال 1386 شروع و نسخه آزمایشی آن در سال 1387 در فضای مجازی منتشر شد و با هدف ارائه خدمات و منابع پژوهشی در زمینه کتاب و منابع علوم اسلامی و انسانی و تسهیل در دسترسی پژوهشگران و دانش پژوهان به منابع مورد نیاز به صورت رسمی افتتاح شد.
 
عباسی اضافه کرد: علاقه مندان برای استفاده از منابع این پایگاه می توانند به نشانی پایگاه اینترنتی www.noorlib.ir  مراجعه کنند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcb90b8.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما