پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 1464
برای کسب سهمیه تیم ملی؛

7 فرنگی کار قمی روی تشک می‌‌روند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌ گیران قم در مسابقات فرنگی قهرمانی کشور برای کسب عنوان و دعوت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به مصاف حریفان می‌روند.
7 فرنگی کار قمی روی تشک می‌‌روند
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور به واسطه حضور کشتی‌گیرانی مدعی از استان‌های مختلف کشور در تمام اوزان، از اهمیت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است.

وی عنوان داشت: تیمی که به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم به این دوره از رقابت‌‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور اعزام می‌‌شود، از پیکارهای انتخابی استان برگزیده شده و به همین خاطر نفرات پر امیدی ترکیب آن را تشکیل می ‌دهند.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: تیم اعزامی کشتی فرنگی بزرگسالان هیئت استان قم به این دوره از مسابقات قهرمانی کشور را هفت فرنگی کار در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰،‌۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم تشکیل می‌دهند و از امروز باید در این پیکارها با حریفان رقابت کنند.

وی اضافه کرد: کشتی‌گیران ما برای کسب عنوان آمادگی خوبی دارند اما قطعاً آنها به این نکته توجه دارند که پیکارهای کشتی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به دلیل اینکه تمام مدعیان کشور از استان‌های مختلف در آن حضور دارند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رضایی بیان کرد: این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان از امروز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه به مدت دو روز با شرکت فرنگی کار مدعی بر روی دو تشک در هفت وزن رشته فرنگی به میزبانی هیئت کشتی استان لرستان در شهرستان سقز به انجام می‌رسد.

وی افزود: کشتی‌گیران فرنگی کار در حالی در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند که یک ماه قبل مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نیز به میزبانی هیئت کشتی استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار شد و هفت کشتی‌گیر قمی نیز به این رقابت‌ها اعزام شدند.

دبیر هیئت کشتی استان قم در ادامه به میزبانی قم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در روزهای پنجم و ششم آبان ماه به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار شد که با کسب یک نشان طلا توسط علی زینتی رفاه در وزن ۸۴ کیلوگرم برای تیم کشتی فرنگی جوانان قم همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم فرنگی قم نیز همانند سایر تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور روز گذشته وارد شهرستان سقز شده است و بعد از برگزاری آیین وزن کشی این رقابت‌ها، مبارزه کشتی‌گیران نیز طی روزهای پنجشنبه و فردا جمعه برگزار می‌شود.

رضایی یاد آور شد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور از امروز در حالی به میزبانی شهرستان سقز برگزار می‌شود که در این پیکارها بیشتر کشتی گیران مدعی به غیر از ۱۸ نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی در سالن دو هزار نفری سقز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: همچنین محمد بنا، سرمربی تیم ملی به همراه حسین ابراهیمیان و عبدالله مرادخانی اعضای کمیته فنی این دوره از رقابت‌ها هستند، ضمن اینکه نفرات برتر این مسابقات دو روزه که با حضور نمایندگانی از استان‌های سراسر کشور برگزار می شود، با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.39qrak9ttpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما