سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 14845
با پایان رقابت در 5 وزن:

جوانان قهرمان کونگ‌فوی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: جوانان برتر کونگ‌فوی قم در پایان رقابت مدعیان این رده سنی در قالب رقابت‌های قهرمانی کونگ‌فوی استان قم در پنج وزن معرفی شدند.
جوانان قهرمان کونگ‌فوی قم معرفی شدند
 به گزارش قم نیوز، هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان قم برگزاری رقابت‌های قهرمانی این رشته در قم را در چهار رده سنی برنامه‌ریزی کرده بود و بر همین اساس به ترتیب مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و سپس جوانان به انجام رسید.
 
ابتدا رقابت‌های رده سنی نونهالان برترین‌های خود را در شش وزن شناخت و سپس کونگ‌فوکاران رده سنی نوجوانان در 6 وزن با یکدیگر مسابقه دادند تا اینکه نفرات برتر هر وزن شناسایی شده و توسط هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو قدردانی شدند.
 
اما در ادامه این رقابت‌ها و براساس برنامه‌ریزی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان قم جوانان کونگ‌فوکار قمی در پنج وزن در تلاش برای رسیدن به عناوین اول تا سوم و به دست آوردن مدال با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برترین‌ها شناسایی شوند.
 
در وزن منهای 51 کیلوگرم این دوره از مسابقات علی کریمی با غلبه بر مهدی نجفی به مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها دست پیدا کرد، ضمن اینکه در این وزن مهدی نجفی نایب قهرمان شد و محمدرضا ملکی به مقام سوم بسنده کرد.
 
در مسابقات رده سنی جوانان و در وزن منهای 55 کیلوگرم کونگ‌فو قهرمانی قم مهدی مرزجوعی با شکست پویا سوری در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم این دوره از پیکارها در این وزن به احمد ابراهیمی رسید.
 
اما در وزن منهای 59 کیلوگرم این دوره از مسابقات کونگ‌فو، جوانان قهرمان استان قم روح‌الله محمدرضایی و‌ هادی شکاری به دیدار نهایی راه یافتند که مسابقه آنها با برتری محمد رضایی پایان یافت و در این وزن ابوالفضل براتی به مقام سوم دست پیدا کرد.
 
در وزن منهای 63 کیلوگرم علی محمدی و حسین جان‌باباپور با غلبه بر رقبای خود راهی دیدار نهایی شدند و برتری محمدی موجب قهرمانی وی شد و محمدجواد براتی در این وزن بعد از محمدی و جان‌باباپور در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
در وزن منهای 67 کیلوگرم محمد محمدی و حامد باقری راه یافته‌ها به دیدار نهایی بودند که این مسابقه با برتری محمدی و قهرمانی وی به پایان رسید، ضمن اینکه در نهایت سید راشد امینی با کسب مقام سوم این وزن به کار خود پایان داد و بدین ترتیب برترین‌های مسابقات رده سنی جوانان کونگ‌فوی قهرمانی قم معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbswb8.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما