دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 15004
در لیگ نونهالان کشور:

تکواندوکاران قم مقابل بیمارستان جم متوقف شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم پسران هیئت تکواندو قم در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ نونهالان پسر تکواندو کشور جام شکوفه‌ها مقابل بیمارستان جم متوقف شد.
تکواندوکاران قم مقابل بیمارستان جم متوقف شدند
 به گزارش قم نیوز، امسال نیز همچون سال گذشته تیم‌های دختران و پسران تکواندو قم با ترکیبی از بازیکنان بومی قصد حضور در مسابقات لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور را دارند و به دنبال خلق شگفتی مقابل حریفان هستند.
 
این در حالی است که در سال‌های اخیر حضور در لیگ‌های رده‌های سنی پایه تکواندو کشور موجب بروز استعدادهای تکواندو قم در بخش بانوان و آقایان شده است و مجموعه هیئت را نسبت به آینده این رشته ورزشی بیش از پیش امیدوار کرده است.
 
در این راستا به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم در لیگ نونهالان تکواندو پسران باشگاه‌های کشور تیمی متشکل از تکواندوکاران مستعد قمی حضور دارند که با تلاش‌های مربیان خود از آمادگی خوبی نیز برخوردارند و قصد دارند با کسب نتایج خوب خود، توانایی تکواندو قم را به نمایش بگذارند.
 
با برنامه‌ریزی هیئت تکواندو استان قم امسال تیم‌های پسران و آقایان این رشته در رده‌های سنی مختلف در پیکارهای لیگ‌های تکواندو کشور به میدان می‌روند و تیم پسران نونهال قم یکی از این تیم‌ها است که این هفته نیز در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ نونهالان پسر تکواندو کشور با عنوان جام شکوفه‌ها به میدان رفت.
 
بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان، نخستین هفته از مسابقات دور رفت لیگ تکواندو پسران رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم پسران قم در دیداری بسیار حساس برابر تیم بیمارستان جم تهران به میدان رفت.
 
پسران نونهال و آینده‌دار تکواندو استان قم در مسابقه هفته نخست از فصل جدید این دوره از مسابقات در مقابل تیم پسران تکواندو بیمارستان جم کمی دور از انتظار ظاهر شدند و در نهایت این دیدار را با حساب هشت بر دو واگذار کردند.
 
پسران نونهال قم تا قبل از اعزام به مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور در اردوی آمادگی حضور داشته و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند و با آمادگی بسیار خوبی در این رقابت‌ها برابر حریفان خود به میدان رفتند اما به نظر می‌رسد سطح رقابت‌ها بسیار بالا است و این پیکارها تجربه ارزنده‌ای برای پسران آینده‌دار تکواندو قم به شمار می‌رود.
 
پسران قمی در حالی هفته نخست را با شکست پشت سر گذاشتند که دیدارهای این فصل از لیگ رده سنی نونهالان تکواندو پسران کشور با شرکت تیم‌های مدعی در سه گروه به انجام می‌رسد و تیم قم کار سختی برای راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌ها دارد.

 
انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjxyev.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما