چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 14865
افتخار دیگر برای شهرداری قم:

کسب رتبه اول در رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: سید مهدی میرجمالی از كاركنان شهرداري منطقه یک قم در رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور، رتبه اول را كسب كرد و به مدال طلای اين سري از مسابقات دست يافت.
کسب رتبه اول در رقابت های  کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مهدی میرجمالی از كاركنان شهرداري منطقه یک قم و کشتی گیر وزن 97کیلو گرم در رقابت های  کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها  شد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی بوسنی و هرز گوین را کسب نماید.

سید مهدی میرجمالی کشتی گیر وزن 97کیلو گرم تیم اعزامی شهر مقدس قم در رقابت های  کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور که طی روزهای 5 تا  7 تیرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد،حضور پیدا کرد و توانست به مقام اول این رقابت ها دست یابد.

وی زیر نظر مجید گائینی(از کارکنان شهرداری منطقه یک) یکی از مربیان کشتی فرنگی با دانش بومی شهر قم در این سری از رقابت ها شرکت کرد. 

گفتنی است: شهر قم یکی از قطب‌های اصلی کشتی کشور است و در رشته فرنگی قهرمانان صاحب نامی در عرصه رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور در سال‌های اخیر به کشتی کشور معرفی کرده است.
شایان ذکر است: در این رقابت ها تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های مازندران و کرمانشاه به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

در پایان این سری از مسابقات به نفرات و تیم های برتر دیپلم قهرمانی این دوره از مسابقات توسط رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdkj0f.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما