دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 15211
معاون استاندار قم:

‌‌1200 فرصت شغلی در استان قم نیاز به کارگر دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: وجود 1200 فرصت شغلی در قم نشان‌دهنده تدبیر و تلاش مدیران برای خدمات‌رسانی به مردم است.
‌‌1200 فرصت شغلی در استان قم نیاز به کارگر دارد

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ‌انصاری در جلسه کمیسیون کارگری استان قم با اشاره به ضرورت اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای رفع مشکلات برخی واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: در این زمینه باید ابتدا گزارشی کارشناسی و دقیق از وضعیت موجود تهیه کرد و پس از آن بنابر موقعیت واحدها تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: بهتر است گزارشی فصلی از وضعیت واحدهای تولیدی به مجموعه ستادی استان ارائه شود تا بتوان خدمات رسانی به مجموعه‌های تولیدی و صنعتی را مدیریت کرد.

 ‌‌انصاری با اشاره به مشکلات مجموعه‌های مختلف خدمات رسانی خصوصی و نیمه دولتی گفت: باید بررسی کرد که دولت چه کمکی به این مجموعه‌ها می‌تواند داشته باشد تا آنها هم بتوانند حقوق کارگران خود را بر اساس قانون تامین کنند و استفاده از بسترهای قانونی در حل مشکلات راه حل بسیار خوبی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها و واحدهای صنعتی نیازمند کارگران ماهر هستند اما کارگران از آنها استقبال نمی‌کنند عنوان داشت: این امر در پایان سال گذشته مطرح شده بود در حالیکه در اوایل سال به فکر جلوگیری از ایجاد بحران بیکاری بودیم؛ این امر نشان‌دهنده تدبیر و تلاش برای تامین فرصت‌های شغلی است.

وی افزود: اینکه در استان قم 1200 فرصت شغلی کارگری و نیاز به کارگر در این فرصت‌ها وجود دارد خبر بسیار بزرگی است و می‌توان با استفاده از این ظرفیت حداقل‌ها را برای افراد جویای کار فراهم کرد.

 ‌‌‌انصاری موضوع کارگران غیر ایرانی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: پس از انجام طرح آمایش می‌توان اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کرد و بعد از آن هم با طرح موضوع در جلسات آتی و کمک همه دستگاه‌های درگیر می‌توان تصمیم‌گیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه برگزاری جلسات کمیسیون کارگری در قم تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است گفت: اعضای این جلسه همواره نقش خود را به درستی ایفا کرده‌اند و سبب شده‌اند بتوانیم مشکلات موجود را به درستی رصد کرده و برای حل آنها تصمیم‌های صحیح اتخاذ کنیم.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مختلف گزارشی از وضعیت مجموعه های کارگری استان ارائه کردند.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcjv8ev.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما