سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 15754
دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد ‎تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت دفتر تبلیغات حوزه برای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع)

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم دارای ظرفیت‌های گسترده تبلیغی است که می‌تواند در راستای فرهنگ اهل بیت(ع) کارساز باشد.
استفاده از ظرفیت دفتر تبلیغات حوزه برای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب‌سلیمانی پیش‌از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار کرد: بزرگداشت دهه کرامت از سال 1386 و از مشهد مقدس آغاز شد.
 
وی افزود: ایجاد فضایی برای برگزاری جشنواره امام رضا(ع) زمینه بزرگداشت دهه کرامت را در سطح کشور و حتی در سطح بین‌المللی فراهم کرد.
 
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور  با بیان اینکه دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود عنوان داشت: میلاد امام رضا(ع) هم پایان‌بخش این دهه است.
 
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت روزهای میلاد و شهادت امامزادگان برای گسترش فرهنگ تشیع اهمیت فراوانی دارد؛ در طول چند هفته گذشته سفرهایی از سوی ستاد بزرگداشت دهه کرامت به استان فارس صورت گرفته تا در این شهر هم به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) به دلیل وجود بارگاه نورانی حضرت شاهچراغ(ع) برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه‌ای برگزار شود.
 
ارباب‌سلیمانی جایگاه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار داد و افزود: دیدار با ریاست این دفتر در راستای تعمیق فعالیت‌های مربوط به دهه کرامت صورت می‌گیرد؛ این دفتر از ظرفیت مبلغان و مراکز مختلف دینی بهره می‌برد و به یقین می‌تواند در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) با تکیه بر دهه کرامت نقشی بسزا داشته باشد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcbazb8.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما