يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 15950
در اوزان چهارم و نهم

تکواندوکاران قمی صاحب گردن آویز برنز کشور شدند

قم نيوز : قم‌نیوز: تکواندوکار آینده‌دار قمی با درخشش در مسابقات نونهالان قهرمانی کشور توانستند نشان برنز این دوره از پیکارها را از آن خود کنند.
تکواندوکاران قمی صاحب گردن آویز برنز کشور شدند
به گزارش قم‌نیوز، در این دوره از مسابقات 300 تکواندوکار به همراه بیش از 100 نفر به عنوان کادر فنی و همراه حضور داشتند که در پایان 2 روز رقابت مدعیان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور پسر، 2 تکواندو کار قمی در بین نفرات برتر قرار گرفتند.
 
در حالی که تکواندوکاران قمی در مسابقات رده سنی نونهالان قهرمانی کشور در تمام اوزان شرکت کرده بودند، در وزن چهارم و همچنین وزن نهم، 2 تکواندوکار تیم اعزامی هیئت قم موفق به کسب جواز صعود به جمع چهار نفر برتر اوزان خود شدند اما کار آن‌ها با کسب مدال برنز و مقام سوم این دوره از پیکارها به پایان رسید.
 
در وزن چهارم پیکارهای بیست و یکمین دوره تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور، علی چهره‌قانی نماینده تیم اعزامی هیئت تکواندو قم بود که بعد از موفقیت در مراحل مختلف به جمع نفرات برتر رسید تا شانس خود را برای کسب مدال بیازماید.
 
چهره‌قانی که در آینده از نفرات پر امید تکواندو قم در رده‌های سنی بالاتر خواهد بود در تلاش برای کسب مدال برنز با حریفان خود رقابت کرد و بدین ترتیب در وزن چهارم به مقام سوم و نشان برنز کشور دست یافت در حالی که این تکواندوکار سال گذشته در وزن اول پیکارهای قهرمانی کشور به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره تکواندو نونهالان کشور دست یافته بود.
 
موفقیت علی چهره‌قانی در کسب مدال برنز و مقام سوم وزن چهارم پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در حالی رقم خورد که دیگر مدال برنز تیم اعزامی قم در وزن نهم به دست آمد تا بدین ترتیب قم با کسب 2 مدال به کار خود در این پیکارها پایان بدهد.
 
محسن فتح‌الهی نیز مبارزات زیبا و قدرتمندانه‌ای را تا رسیدن به مقام سوم مسابقات تکواندو نونهالان پسر کشور به نمایش گذاشت اما در نهایت به مقام سوم دست پیدا کرد و صاحب نشان برنز شد.
 
محسن فتح‌اللهی و علی چهره‌قانی 2 تن از نونهالان با استعداد تکواندو قم در بیست و یکمین دوره پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور بودند در حالی که این 2 تکواندوکار با درخشش در این دوره از پیکارها مورد توجه کادر فنی تیم ملی نیز قرار گرفته و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور بلال سلیمانی، حسین افکاری و محرم افشارزاده مربیان تیم قم بودند و سرپرستی تیم را محمدصادق عبداللهی بر عهده داشت.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcjyhev.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما