دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 15967
در بیست و دومین جشنواره تئا‌تر منطقه‌ای کشور

"آهنگ‌های شکلاتی" قم به خرم‌آباد می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: نمایش "آهنگ‌های شکلاتی" از حوزه هنری استان قم در جشنواره تئا‌تر منطقه‌ای کشور با نمایش‌هایی از چند استان دیگر ایران رقابت می‌کند.
"آهنگ‌های شکلاتی" قم به خرم‌آباد می‌روند
به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش صحنه‌ای "آهنگ‌های شکلاتی" کاری از حوزه هنری استان قم به بخش مسابقه بیست دومین جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر ماه راه یافت.
 
آهنگ‌های شکلاتی نوشته اکبر رادی و کارگردانی و بازیگری مهدی آردانه است، همچنین احمد دهقان به‌عنوان بازیگر و بهنام راهنمایی به‌عنوان دستیار کارگردان گروه اجرایی این نمایش را همراهی می‌کنند.
 
نمایش آهنگ‌های شکلاتی داستان جوانی است که به دلیل اختلافات میان نسلی از خانه فرار کرده است اما در ادامه راه با مصائب و مشکلات این اقدام مواجه می‌شود.
 
استان قم در تقسیم بندی انجام شده توسط برگزار کننده جشنواره تئا‌تر ماه در منطقهٔ پنج این مسابقه قرار گرفته است و عوامل نمایش آهنگ‌های شکلاتی برای حضور در این همایش، راهی خرم آباد می‌شوند.
 
آهنگ‌های شکلاتی از 28 تا 30 شهریور ماه با گروه‌هایی از لرستان، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و مرکزی در شهر خرم آباد استان لرستان به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchqwnz.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما