دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 16130
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

بازیکن‌سازی مهم‌تر از صدرنشینی است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم معتقد است بازیکن‌سازی این تیم برای تیم بزرگسالان صبای قم، مهم‌تر از صعود این تیم به لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور است.
بازیکن‌سازی مهم‌تر از صدرنشینی است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در بازی مقابل داروسازی وتاک ساری اظهار کرد: خوشبختانه آنچه از بازیکنان خواستیم ‏در زمین پیاده شد و توانستیم یک پیروزی خوب را در کنار یک نمایش زیبا به دست آوریم.
 
وی درباره صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی گفت: این خیلی خوب است که در صدر جدول قرار داریم، اما آنچه ما را بیشتر خوشحال می‌کند ارتقای سطح فنی بازیکنان تیم امید صباست که می‌تواند خبر خوشی برای باشگاه و تیم بزرگسالان صبای قم باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: سال گذشته از لیگ برتر سقوط کردیم، اما امسال با قدرت پیش می‌رویم و با این روند می‌توانیم بدون مشکل خاصی به لیگ برتر امید صعود کنیم، اما برای ما ساخت بازیکنان با کیفیت و در سطح لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم بزرگسالان صبای قم اولویت بیشتری نسبت به صعود تیم به لیگ برتر امید دارد.
 
وی با اشاره به اخراج مدافع تیمش در بازی با وتاک ساری گفت: محمد امین ساقی یکی از مدافعان خوب تیم ما است، اما او را در دقایق پایانی مسابقه با وتاک از دست دادیم، با این حال برای مسابقه بعدی با نوژن نوشهر نگرانی نداریم و بازیکنان جانشین می‌توانند جای او را پر کنند.
 
گنجیان از احتمال حذف تیم امید نوژن نوشهر از جدول لیگ دسته اول امید خبر داد و بیان کرد: بر اساس شنیده‌ها‏، تیم امید نوژن شهرداری نوشهر با مشکلات مالی مواجه است و علی‌رغم انجام چهار مسابقه، ممکن است از مسابقات انصراف دهد و اگر این اتفاق نهایی شود، سفر تیم امید صبا به نوشهر برای انجام پنجمین بازی لغو خواهد شد.
 
تیم امید صبای قم در چهارمین بازی خود در لیگ دسته اول امید ‎در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم 2 بر صفر داروسازی وتاک ساری را شکست داد تا با 12 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.
 
تیم دوم جدول رده‌بندی تیم ابومسلم خراسان است که از سه بازی صاحب 6 امتیاز است و پرسپولیس قائم‌شهر با 5 امتیاز از 4 بازی در رده سوم است.

انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcaw6n6.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما