يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 16352
با تحمل دو باخت متوالی

صبای قم صدرنشینی در فوتبال امیدهای کشور را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: دومین شکست متوالی در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور صدرنشینی را از تیم صبای قم گرفت.
صبای قم صدرنشینی در فوتبال امیدهای کشور را از دست داد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم با شکست در مسابقه حساس با ابومسلم مشهد صدرنشینی در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور را از دست داد تا حسین گنجیان و تیمش را در شرایطی قرار بدهد که از این هفته سخت به دنبال پیروزی و کسب امتیاز از بازی‌های آینده باشند.
 
روند موفقیت‌ها و کسب نتایج خوب توسط تیم فوتبال امید صبای قم دو هفته‌ای است که قطع شده و این تیم که لیگ دسته اول فصل جاری فوتبال امید باشگاه‌های کشور را با کسب نتایج بسیار خوب آغاز کرده بود دو هفته متوالی است که به حریفان خود می‌بازد.
 
فوتبالیست‌های امید صبای قم که در راس کادر فنی خود از یک سرمربی جوان اما با دانش و باهوش همچون حسین گنجیان برخوردار هستند در دو هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دو دیدار خارج از خانه به میدان رفته و هر دو بازی را به میزبان‌های خود باخته‌اند.
 
صبای قم در هفته اول از دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال ابومسلم مشهد بود و در حالی که این دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شد با یک گل به سود میزبان پایان یافت.
 
صبای قم در حالی این بازی را واگذار کرد که در هفته پایانی از دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید کشور نیز میهمان تیم فوتبال شهرداری نوژن نوشهر بود و در مقابل میزبان خود با گلی که در دقیقه 60 دریافت کرد به شکست قانع شد.
 
برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان برای بازی‌های تیم فوتبال امید صبای قم در هفته‌های اخیر لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به شکلی است که این تیم این هفته نیز باید در دیداری خارج از خانه در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر به میدان برود.
 
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس قائمشهر از هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر جمعه هفدهم آبان ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم پرسپولیس برگزار می‌شود و صبای 12 امتیازی باید در هفتمین بازی خود در این فصل به میدان برود.
 
در این گروه جدال اصلی برای راه‌یابی به مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور بین تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ابومسلم مشهد است و تعیین نتیجه دیدار برگزار نشده آنها در دور رفت لیگ امسال نیز تاثیر بسیار زیادی در وضعیت دو تیم خواهد داشت که باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی آن را اعلام کند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgxw9q.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما