دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 16811
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم خبر داد

۲ بازیکن جدید در تیم امید صبا / روزبه چشمی هم می‌آید

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم از پیوستن دو بازیکن جدید به تیم امید صبای قم خبر داد.
۲ بازیکن جدید در تیم امید صبا / روزبه چشمی هم می‌آید
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان، درباره مسابقه روز دوشنبه تیمش برابر تیم شهید آسیابی کلاله اظهار کرد: تیم شهید آسیابی تیم خوبی و توانمندی است و مقابل این تیم بازی ساده‌ای نداریم اما با توجه به حساسیت جدول و نتایج نامطلوب اخیرمان ، نباز مبرمی به سه امتیاز مسابقه داریم.
 
وی گفت: طی دو هفته اخیر که مسابقات لیگ دسته اول امید تعطیل بوده تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و سعی کرده‌ایم نقاط ضعف تیممان را پوشش دهیم و با تمرکز بیشتری در بازی‌های باقی‌مانده حاضر شویم.
 
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم درباره نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: دو بازیکن جدید به تیممان اضافه کرده‌ایم که شامل محسن  کرمی از تیم جوانان صبا در پست هافبک و سید احسان بدری از تیم جوانان ایران جوان قم در پست مهاجم هستند و با وجود جذب این دو نفر، سه جای خالی در فهرستمان داریم.
 
وی افزود: در پست‌های دیگری نیز احتیاج به بازیکن داریم اما با توجه به صعود احتمالی به مرحله دوم مسابقات، می‌خواهیم در مرحله دوم بازیکنان دیگری را جذب کنیم.
 
گنجیان خاطرنشان کرد: روزبه چشمی مدافع تیم بزرگسالان صبا هم در رده سنی امید قرار دارد و طی هماهنگی‌هایی که با تیم بزرگسالان انجام داده‌ایم قرار است از مرحله دوم، روزبه چشمی را هم در ترکیب تیم امید در اختیار داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: مسابقات آینده ما در دور گروهی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با تمرکز کافی و تلاش فراوان، مانع از دست دادن جایگاه صبا در بالای جدول شویم و آن گاه در مرحله دوم با تقویت تیم ، به فکر صعود دوباره به لیگ برتر باشیم.
 
گنجیان در پاسخ به این سؤال که چرا محسن کرمی از ابتدای مسابقات لیگ امید در خدمت تیم نبود گفت: محسن کرمی در زمانی که ما لیست تیم را مشخص کردیم سرباز بود و مدتی طول کشید تا امور مربوط به معافیت وی انجام و کارت بازی برای او صادر شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcgq79q.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما