سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 16252
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

92 هزار نفر از طلاب کشور تحت بیمه تامین اجتماعی هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، تعداد طلاب و روحانیون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در کشور را 92 هزار نفر عنوان کرد.
92 هزار نفر از طلاب کشور تحت بیمه تامین اجتماعی هستند
به گزارش قم نیوز، سیدتقی نوربخش روز سه شنبه، با اعلام این خبر افزود: 92 هزار نفر بیمه شده اصلی و 280 هزار نفر بصورت تبعی (خانواده ها) تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
 
به گفته وی؛ از این تعداد 32 هزار نفر از روحانیون و طلاب در قم را و 60 هزار نفر را در سراسر کشور شامل می شود.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، به اهداف سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: امروز مدیرعامل به همراه معاونان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالگرد انعقاد بیمه طلاب کشور که در آبانماه سال گذشته انجام شد، برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده اند.
 
نوربخش خاطرنشان کرد: آبانماه سال 82 طلاب و روحانیون کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درآمدند که براساس این قرارداد مستمری درمان و سایر خدمات درمانی را بصورت کامل در یافت می کنند.
 
وی بازدید از واحد مرکزی بستری تامین اجتماعی بیمارستان امام رضا (ع) ویژه طلاب را از دیگر برنامه این سفر یک روزه عنوان کرد و گفت: برای بازدید و ارزیابی نواقص و کمبودهای لازم برای تکمیل شدن این مرکز بازدیدی خواهیم داشت.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcf00dy.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما