چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 16716
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

پرداخت اینترنتی لیست حق بیمه توسط کارفرمایان تامین اجتماعی در استان قم عملیاتی شد

قم نيوز : قم نیوز:‌ مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از آغاز عملیاتی شدن ارسال اینترنتی لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان قم از ابتدای آذر ماه جاری در شعبه یک تامین اجتماعی استان خبر داد.
پرداخت اینترنتی لیست حق بیمه توسط کارفرمایان تامین اجتماعی در استان قم عملیاتی شد
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم  سید مجتبی موسوی با اعلام این خبر گفت:در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه ماهانه کارکنان از سوی کارفرمایان محترم، ارسال اینترنتی آن در استان اجرایی می‌شود و در اولین گام نیز شعبه یک تامین اجتماعی قم پایلوت اجرای طرح می باشد.
وی افزود:کارفرمایان می توانند با مراجعه به شعبه یک تامین اجتماعی و تکمیل فرم مخصوص تقاضای امکان ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود بصورت اینترنتی بنمایند.
وی با اشاره به فراهم کردن بسترهای اجرای این طرح گفت: معمولاً کارفرمایان لیست حق بیمه کارکنان خود را در روزهای آخر هر ماه به شعب این سازمان تحویل می‌دهند و طبیعی است ثبت اطلاعات بیمه‌ای را با مشکل مواجه می‌کند.
وی افزود : برای جلوگیری از بروز مشکلات فنی در ثبت اطلاعات بیمه‌ای، ازکارفرمایان درخواست می کنیم لیست پرداخت را به روزهای آخر موکول نکنند و از اولین روزهای هر ماه نسبت به پرداخت لیست حق بیمه اقدام کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیان مزایای این طرح تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات به شعب وکارگزاریها ،جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان، افزایش سرعت واعتبار محاسبات بیمه ای و کاهش سفرهای درون شهری از فواید پرداخت اینترنتی حق بیمه است.
وی ادامه داد:کارفرمایان می توانند با پرداخت نقدی حق بیمه از طریق شعب بانکها و یا با روشهای غیرحضوری پرداخت حق بیمه از طریق دستگاههای pos ،اینترنت بانک،دستگاههای خورپرداز A.T.M ،درگاه اینترنتی بانکهای رفاه کارگران و ملت و یا تلفن بانک همراه بانک کارگران با شماره 8307 نسبت به پرداخت حق بیمه کارکنان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcai0n6.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما