قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در نشست مشترک با مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی قم از خدمات رسانی سازمان تامین اجتماعی بویژه در استان تقدیر کرد.
تقدیر رئیس مرکز خدمات حوزه ها ی علمیه کشور از خدمات رسانی
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم  رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور امروز صبح در نشست مشترک با مدیرکل و مدیردرمان تامین اجتماعی استان قم در سالن جلسات بیمارستان امام رضا(ع) گفت:نگاه به بیماران در جامعه اسلامی،نگاهی انسانی و اسلامی بوده و شایسته است تا کادر درمانی، بیمار را جزئی از خانواده خود بدانند و تمام تلاش آنها بر رفع و کاهش آلام بیماران باشد.
وی افزود:بیمار و خانواده او باید در زمان گرفتن خدمات درمانی احساس امنیت و آرامش داشته باشند و همین امر، وظیفه سنگینی را بر عهده پرسنل بخش درمان قرار داده است.
وی با بیان اینکه خدمت در شهر قم،عشق و توان فوق العاده می خواهد تصریح کرد:قم،ام القرای جهان اسلام بوده و هرگونه خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور بر ضرورت تعامل بیشتر بین مرکز خدمات حوزه های علمیه و سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت:تعامل سازنده،مفید و موثر بین این دو نهاد بزرگ می تواند منشا خدمات رسانی اثربخش به مردم و بیمه شدگان باشد.
وی رویکرد جدید سازمان تامین اجتماعی در خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت:تلاش دکتر نوربخش مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی در رفع دغدغه های بیمه شدگان در زمینه های مختلف ستودنی است و مجموعه مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور قدردان کوشش و تلاشهای مدیران تامین اجتماعی هستند.
حجت الاسلام سید حسن ربانی از طلاب و روحانیون به عنوان قشر بزرگی از جامعه هدف تامین اجتماعی نام برد و افزود:ارائه خدمات به قشر فرهیخته روحانیت و خانواده های آنان باید متناسب با شان روحانیت باشد و تعامل سازنده در این زمینه در قم می تواند به الگوی خدمت رسانی انسانی اسلامی کشور تبدیل شود.
وی خواستار مساعدت و کمک بیشتر مسئولان استان قم در فراهم کردن ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی شد و تصریح کرد:سازمان تامین اجتماعی با احداث و راه اندازی بیمارستان قدم بسیار مهمی در تحول بهداشت و درمان قم برداشته و امید است با همت و تلاش سایر مدیران استان هرچه زودتر نسبت به احداث مسیر دسترسی آسان به بیمارستان امام رضا (ع) اقدام شود تا مردم قم و بیمه شدگان تامین اجتماعی براحتی بتوانند به بیمارستان مراجعه و خدمت دریافت کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه بیش از 96 هزار طلبه و روحانی در قم ساکن هستند از آنان به عنوان سفیران فرهیخته فرهنگی و عقیدتی جامعه یاد کرد و گفت:مرکز خدمات حوزه علمیه یکی از شرکای خوب سازمان تامین اجتماعی است.
سید مجتبی موسوی ادامه داد:در استان قم بیش از 650 هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و خدمت رسانی به این جمعیت نیازمند امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مطلوب می باشد.
وی افزود:مردم قم و بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی ولی نعمتان ما هستند و ارائه خدمت بی منت به آنان وظیفه مدیران استان است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم همت مسئولان استان در احداث راه دسترسی به بیمارستان تامین اجتماعی را خواستار شد و تصریح کرد:سازمان تامین اجتماعی تعهد خود را در زمینه احداث و راه اندازی بیمارستان به انجام رسانده و اینک نوبت مسئولان استان است تا نسبت به احداث راه دسترسی مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی به بیمارستان اقدام کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در این جلسه گزارشی از نحوه خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان امام رضا(ع) ارائه کرد.
وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی بیمارستان 100 تخت مصوب است گفت:با تلاش مدیران و کارشناسان تامین اجتماعی استان مجوز 120 تخت از وزارت بهداشت برای این بیمارستان اخذ شده و با پتانسیل موجود قادر هستیم تا در مواقع بحرانی ظرفیت خدمات دهی بیمارستان را به 130 تخت افزایش بدهیم.
دکتر داود علیمحمدی افزود:در حال حاضر و به همت مدیران جدید سازمان تامین اجتماعی 3 فاز نخست این بیمارستان راه اندازی شده و در مسیر خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفته است.
وی ادامه داد:حدود 30 درصد تجهیزات پزشکی بیمارستان در آینده نزدیک به چرخه خدمات رسانی افزوده می شود و با تحقق این امر،2 فاز دیگر بیمارستان امام رضا(ع) تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم میزان خدمات رسانی به بیمه شدگان در بیمارستان امام رضا(ع) در مدت زمان کوتاه راه اندازی را مطلوب توصیف کرد و گفت:در 5 ماه نخست راه اندازی تاکنون 2200 بیمار بستری شده و 750 عمل جراحی به همراه 60 زایمان در بیمارستان صورت گرفته که نشان از آمادگی بالای پرسنل این بیمارستان در ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و مردم دارد.
وی افزود:درحال حاضر بخشهای زنان زایمان،کودکان و نوزادان،ICU،NICU،CCU،اورژانس،جراحی مغز و اعصاب،ارتوپدی ،چشم و داخلی راه اندازی شده است و بخش ارولوژی نیز در روزهای آینده آماده خودمت رسانی خواهد بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خواستار اقدام ویژه مسئولان استان در خصوص احداث راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی قم شد و گفت:احداث راه دسترسی به بیمارستان مهمترین خواسته مدیران تامین اجتماعی استان و بیش از 650 هزار بیمه شده تامین اجتماعی است و امیدواریم با مساعدت مسئولان استان هرچه زودتر این امر تحقق پیدا کند.
وی با بیان اینکه مجموعه پزشکان و کادر درمانی بیمارستان از مجرب ترین پرسنل بخش درمان استان هستند خاطر نشان ساخت:درصدد هستیم تا با خدمت رسانی مطلوب و بهنگام بتوانیم بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) قم را به قطب درمانی کشور تبدیل کنیم.
دکتر داود علیمحمدی از ارائه  بسته فرهنگی بهداشتی به کلیه بیماران بستری در بیمارستان خبر داد و افزود:این کار بمنظور فرهنگ سازی و استقرار فرهنگ مشتری مداری در تامین اجتماعی صورت می گیرد.
وی خدمت رسانی بی منت به بیمه شدگان را از اهداف ذاتی سازمان تامین اجتماعی برشمرد و تصریح کرد:سازمان تامین اجتماعی ،کلیه هزینه های درمان را قبلا از بیمه شدگان دریافت کرده و ما در موقع ارائه خدمت درمانی به آنان هیچ منتی بر بیمه شدگان نداریم و خدمت رسانی درست و بموقع به بیمه شدگان را وطیفه خود می دانیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه در قم از کشورهای مختلف خارجی میهمانان ارزنده ای داریم که برای کسب علم و معرفت به اینجا مشرف شده اند گفت:به منظور ارائه خدمات آسانتر به بیماران خارجی تدابیری اتخاذ شده است تا بخشی از پرسنل بیمارستان با حضور در دوره های تخصصی ،زبانهای خارجی فرا بگیرند تا بتوانند ارتباط آسانتر و بهتری با بیمار برقرار نمایند.
وی بر لزوم تعامل بیشتر بین نهادهای حوزوی و تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود:در همین راستا جلسات مستمر و موثری با جامعه المصطفی العالمیه و مرکز خدمات حوزه علمیه داریم و خواهیم کوشید تا بتوانیم خدمت رسانی مطلوبتری به طلاب و روحانیون گرانقدر داشته باشیم.
در ادامه جلسه کارشناسان مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و تامین اجتماعی قم به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان  پرداختند.
سپس رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و کارشناسان مرکز  به همراه مدیرکل و مدیردرمان تامین اجتماعی استان قم با حضور در  بخشهای مختلف از روند خدمت رسانی به بیمه شدگان در بیمارستان امام رضا(ع) بازدید کردند.
در این بازدید که حدود یک ساعت به طول انجامید حجت الاسلام سید حسن ربانی از نزدیک در جریان چگونگی خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان قرار گرفت و ضمن ابراز رضایت از نحوه ارائه خدمات به بیماران برای کارکنان تامین اجتماعی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfm1dy.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما