شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 16609
تولیت مسجد مقدس جمکران تاکید کرد

لزوم تبدیل بلوار پیامبر اعظم به بازار عرضه محصولات فرهنگی

قم نيوز : قم نیوز:‌ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت:‌ بلوار پیامبر اعظم باید به یک بازار بزرگ تولید و عرضه محصولات فرهنگی اسلام ناب تبدیل شود.
لزوم تبدیل بلوار پیامبر اعظم به بازار عرضه محصولات فرهنگی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار شهردار قم با اشاره به این‌که ظرفیت مسجد مقدس جمکران ظرفیت بسیار عظیمی است که می‌تواند نقش سرنوشت‌سازی برای اسلام، انقلاب و شهر مقدس قم ایفا کند، گفت: اگر ما بتوانیم با استفاده از ظرفیت مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر این جمعیت 15 میلیونی را به 45 میلیون نفر و توقف چند ساعته در قم را به چند روز تبدیل کنیم همه امور دگرگون خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ما قم را دستمایه‌ای برای توسعه مسائل فرهنگی و مفاهیم اسلام ناب می‌دانیم.
 
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به این‌که از جنبه‌های مختلف سوژه‌ها و ایده‌های ارزشمند در این مکان مقدس وجود دارد که قابل طرح و پیگیری است، اظهار داشت: برای رسیدن به راهکارهای مناسب و حل مشکلات موجود باید همکاری و هم‌افزایی بین این جایگاه مقدس و شهرداری شکل بگیرد و طی آن تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده و تدریجاً هم به اجرا برسد.
 
رحیمیان در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به اهمیت بلوار پیامبر اعظم (ص) و کاربری آن گفت: این بلوار باید به یک بازار بزرگ تولید و عرضه محصولات فرهنگی اسلام ناب تبدیل شود و تمام امور مورد نیاز این هدف از محل‌های اقامتی و هتل‌های مناسب گرفته تا مدارس علمیه، نمایشگاه‌های بزرگ فرهنگی و کتابخانه‌ها باید در آن لحاظ شود.
 
وی خاطرنشان کرد: باید تمام استانداردهای لازم در این بلوار مدنظر قرار گیرد تا جنبه‌های فرهنگی منطبق با اسلام ناب در آن رعایت شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb90b8.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما