سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 16661
با حضور نایب رئیس فدراسیون هاکی

مجمع انتخابات هیئت هاکی قم امروز برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخابات رئیس هیئت هاکی قم امروز با حضور نایب رئیس فدراسیون این رشته و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.
مجمع انتخابات هیئت هاکی قم امروز برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، بر اساس هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با فدراسیون هاکی کشورمان قرار است مجمع انتخابات هیئت هاکی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این رشته امروز برگزار شود.
 
میزبان این مجمع هیئت هاکی قم سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم است و بر همین اساس در غیاب بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی کشورمان و مجری برنامه ورزش مردم شبکه اول سیما، نایب رئیس این فدراسیون و عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس و رئیس مجمع در این انتخابات حضور خواهند داشت.
 
مجمع انتخابات هیئت هاکی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت در حالی امروز سه‌شنبه بیست و هشتم آبان‌ماه برگزار می‌شود که در سال 88 به محمد دهشتی رئیس پیشین این هیئت رای اعتماد داد و دهشتی به عنوان رئیس هیئت هاکی استان قم انتخاب شد.
 
با توجه به پایان فعالیت محمد دهشتی در اداره امور هیئت هاکی استان قم، با موافقت رئیس فدراسیون هاکی کشورمان، سرپرست هیئت هاکی استان قم منصوب شد و بدین ترتیب از تابستان امسال رضا هاشمی ماد به عنوان سرپرست در این هیئت ورزشی حضور دارد.
 
از سوی فدراسیون هاکی کشورمان رضا هاشمی‌ماد در حالی مسئولیت سرپرستی هیئت هاکی استان قم را عهده‌دار شد که از زحمات رئیس پیشین این هیئت یعنی محمد دهشتی از کارکنان شاغل در دانشگاه قم تقدیر و تشکر نیز به عمل آمد.
 
هاشمی‌ماد از کارکنان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و از چهره‌های ورزشی شناخته شده در قم است که در هیئت تنیس استان قم سابقه فعالیت‌های مفید و اثرگذاری دارد و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای سپردن مسئولیت سرپرستی هیئت هاکی استان قم از رضا هاشمی ماد شناخت کافی دارند.
 
یکی از مهم‌ترین اتفاقات در هیئت هاکی استان قم در زمان حضور محمد دهشتی در ریاست این هیئت، حضور تیم هاکی استان قم در مسابقات رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های کشور بود تا قم در این رشته نوپا یکی از استان‌های فعال کشور باشد.
 
امسال نیز تیم هاکی استان قم در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و امید هاکی کشور حضور یافت و با ترکیبی از بازیکنان بومی به مصاف حریفان رفت در حالی که میزبانی رقابت‌های رده سنی نوجوانان را در شهریورماه بر عهده داشت و برای رقابت با حریفان شرکت کننده در پیکارهای رده سنی امید نیز به اراک سفر کرد و در نهایت در رده نوجوانان عنوان پنجم و در رده امید مقام ششم را به خود اختصاص داد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjvmev.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما