پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 16914
در مرحله سوم رقم خورد

ثبت 4 شکست در کارنامه اسکیت هاکی‌بازان قمی در مسابقات لیگ برتر کشور

قم نيوز : قم نیوز: 4 شکست متوالی در کارنامه اسکیت هاکی‌بازان قمی در جریان رقابت‌های لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید.
ثبت 4 شکست در کارنامه اسکیت هاکی‌بازان قمی در مسابقات لیگ برتر کشور
به گزارش قم نیوز، امسال رقابت‌های لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف به صورت دوره‌ای به انجام می‌رسد در حالی که یکی از تیم‌های شرکت کننده در آن تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم است.
 
این تیم با ترکیبی از چهره‌ها و نفرات مستعد بومی اسکیت هاکی قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور حضور یافته اما گویا به پشتیبانی مالی و نیروی انسانی قوی‌تری نیاز دارد تا یارای مقابله با حریفان متمول خود را به دست بیاورد.
 
اسکیت هاکی‌بازان تیم ورزش و جوانان قم تاکنون سه مرحله از پیکارهای لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور را پشت سر گذاشته‌اند اما به هیچ وجه از شرایط مناسب و مطلوبی در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها برخوردار نیستند و وضعیت خطرناکی دارند.
 
حتی این احتمال وجود دارد که ادامه روند نامطلوب آن‌ها در کسب نتیجه و تکرار باخت‌ها در مراحل بعدی در نهایت منجر به سقوط این تیم به مسابقات لیگ دسته اول اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور شود و سهمیه قم در لیگ برتر نیز از دست برود.
 
مردان عضو تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم بعد از سپری کردن 2 مرحله فصل جاری مسابقات لیگ برتر برای برگزاری رقابت‌های خود با تیم‌های حاضر در این فصل راهی تهران شدند تا در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به میدان بروند.
 
بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون اسکیت کشورمان میزبان این مرحله از رقابت‌ها که سومین مرحله لیگ برتر اسکیت هاکی محسوب می‌شود، تیم نیروی زمینی تهران بود و در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران از میهمانان خود پذیرایی کرد.
 
اسکیت هاکی‌بازان عضو تیم ورزش و جوانان قم در این مرحله به ترتیب به مصاف تیم‌های اسکیت هاکی ستارگان آرین گیلان، مهر خمینی‌شهر، مهر آریای خمینی‌شهر و نیروی زمینی ارتش رفت و البته در هر چهار مسابقه نتیجه را به حریفان واگذار کرد.
 
تیم ورزش و جوانان قم در مصاف با تیم ستارگان آرین گیلان با نتیجه پنج بر 2 مغلوب شد و با توجه به این باخت در دومین دیدار خود نیز مقابل تیم مهر خمینی شهر به نتیجه‌ای نرسید و این مسابقه حساس را نیز با حساب پنج بر سه واگذار کرد.
 
ناکامی‌های تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم در سومین مسابقه نیز ادامه یافت و این تیم در جدال با تیم اسکیت هاکی مهر آریای خمینی‌شهر با حساب 6 بر سه مغلوب شد و در آخرین بازی نیز باخت دیگری را پذیرفت و با حساب 11 بر 2 تن به شکست داد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcayon6.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما