سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 16670
مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

حماسه ۹ دی دشمنان انقلاب را از دسیسه‌های خود ناامید کرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: حماسه ۹ دی جان تازه‌ای به انقلاب اسلامی داد و دشمنان انقلاب را از دسیسه‌های خود نا امید کرد که نشان از آگاهی و بصیرت بالای مردم برای حضور در صحنه‌های حساس نظام اسلامی دارد.
حماسه ۹ دی دشمنان انقلاب را از دسیسه‌های خود ناامید کرد
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت با اشاره اهمیت برگزاری مراسم عزاداری برای اسرای واقعه کربلا و حضرت زینب (س) اظهار کرد: همین الگو برداری از سیره اهل بیت (ع) و حضرت زینب (س) بوده که امروز نیروهای انقلابی استان قم در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب حاضر می‌شوند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: بعد از برگزاری 9 دی انقلاب توانست نیرویی تازه به خود بگیرد و دشمنان انقلاب از دسیسه‌های خود نا امید شدند و این نشان از یک آگاهی و بصیرت بالای مردم برای حضور در صحنه‌های حساس نظام اسلامی دارد.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: آنچه در 19 دی نیز نمایان است همین همبستگی بین مردم و مراجع و خودجوش بودن کامل راهپیمایی‌هاست زیرا در 19 دی تمامی طلبه‌ها یک صدا به حمایت از حضرت امام (ره) پرداختند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یکی از نکات برجسته 19 دی حضور مراجع در خط مقدم دفاع از ارزش‌های دینی است و این انسجام در برگزاری خودجوش راهپیمایی 9 دی نیز دیده می‌شود.
 
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه یکی از مصادیق بارز انقلاب 9 دی است اظهار کرد: 9 دی و 19 دی باید زنده نگه داشته شود و امسال نیز باید ابتکار و خلاقیت بیشتری را برای برگزاری این برنامه به خرج دهیم .
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: بعد از فتنه 88 عده ای می‌گویند اتفاقی نیفتاده است و ضربه ای به انقلاب وارد نشده است در حالی که رویکرد دشمنان انقلاب قبل از فتنه و بعد از آن بسیار تغییر کرده است و این نشان از ضربه‌های است که فتنه گران بر پیکر انقلاب اسلامی وارد کردند.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی ستاد برگزاری دهه میثاق امت با ولایت افزایش آگاهی مردم به عنوان افسران جنگ نرم است و باید مردم برا مقابله با دشمنان خارجی و داخلی در هر لحظه آماده باشند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: علاوه بر گرامیداشت 9 دی باید روز 19 دی به عنوان به عنوان یکی از خیزش‌های جدی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود تا مردم در جریان کامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی قرار بگیرند.
انتهای پیام / 125
https://qomnews.ir/vdcjymev.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما