يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 17258
از فردا در خانه تکواندو انجام می‌شود

رقابت تکواندوکار قمی برای راهیابی به مسابقات جهانی 2014

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکار قمی از فردا کار خود را در دومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان برای دستیابی به مجوز حضور در مسابقات جهانی 2014 آغاز می‌کند.
رقابت تکواندوکار قمی برای راهیابی به مسابقات جهانی 2014
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی مطلوب فدراسیون تکواندوی کشورمان بعد از برگزاری مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان برترین‌های اوزان مختلف جواز حضور در مرحله دوم این انتخابی را کسب کردند.
 
پس از انجام مبارزات نزدیک و نفسگیر در 10 مرحله اول رقابت مدعیان شرکت‌ کننده از استان‌های مختلف در جریان پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان، 55 تکواندوکار نوجوان به مرحله دوم مسابقات انتخابی راه یافتند.
 
در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان تکواندو در مجموع 568 مبارزه به انجام رسید و 55 تکواندوکار نوجوان هوگوپوش در حالی به مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان راه یافتند که در بین آنها محسن جباری از قم نیز حضور دارد.
 
مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان در بخش پسران‌ به منظور شناخت نفرات تیم اعزامی به پیکارهای جهانی 2014 این رده سنی در کشور چین تایپه و همچنین کسب سهمیه المپیک در خانه تکواندو به انجام می‌رسد.
 
به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت‌ها و معرفی برترین نفرات برای حضور در ترکیب تیم ملی،‌ کمیته مسابقات فدراسیون سهمیه حضور در این دیدارها را برای مدال‌آوران مسابقات آسیایی،‌ جهانی، قهرمانی کشور و مدعیان حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1375 تا دهم دی‌ماه سال 1378 در نظر گرفت.
 
بدین ترتیب نفرات برتر اوزان 10گانه پیکارهای مرحله اول انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان به مرحله دوم مسابقات راه یافته‌اند و در حالی که به نمایندگی از قم محسن جباری در وزن هشتم این انتخابی حضور دارد، نفرات مدعی برای عضویت تیم ملی در مسابقات جهانی از فردا دوشنبه 18 آذر ماه کار خود را در خانه تکواندو تهران از سر می‌گیرند.
 
در وزن هشتم مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان که محسن جباری از قم حضور دارد، این تکواندوکار مدعی باید با دانیال صالحی مهر از مازندران و همچنین محمدباقر جزینی از تهران رقابت کند تا مجوز عضویت در تیم ملی را به دست بیاورد.
 
البته رقابت‌های مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان در حالی از فردا در خانه تکواندو تهران به انجام می‌رسد که در مرحله اول صفایی، بختیاری و جباری سه نماینده قم در جمع نفرات اول تا سوم اوزان خود بودند که حالا از جمع آنها تنها جباری در مرحله دوم حضور یافته است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc4iqs.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما