شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 16968
به میزبانی خانه تکواندو

تکواندوکاران قمی در لیگ برتر کشور به روی شیهاپچانگ می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندو استان قم از آغاز رقابت تکواندوکاران قمی با حریفان در دور برگشت پیکارهای لیگ برتر آینده‌سازان المپیک باشگاه‌های کشور خبر داد.
تکواندوکاران قمی در لیگ برتر کشور به روی شیهاپچانگ می‌روند
به گزارش قم نیوز، علی افکاری اظهار کرد: تیم نوجوانان هیئت تکواندو استان قم در تلاش برای جبران امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست داده، این هفته در دو دیدار حساس از رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان تکواندو باشگاه‌های کشور برابر حریفان صف‌آرایی خواهد کرد.
 
وی افزود: مسابقات فصل جاری لیگ برتر آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور در حالی پیگیری خواهد شد که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان تکواندوکاران قمی در دو دیدار حساس با تیم‌های مدعی لیگ برتر پیکار می‌کنند.
 
رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، ششمین دوره لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک برگزار می‌شود و این رقابت‌ها با جدال نوجوانان لیگ برتری در شش رقابت حساس در حالی پیگیری خواهد شد که نوجوانان تکواندوکار قم هم اکنون در مکان ششم جدول رده‌بندی هفت تیمی این رقابت‌ها حضور دارند.
 
وی یاد آور شد: رقابت‌های دور برگشت در حالی از امروز شروع می‌شود که تکواندوکاران قمی در رقابت‌های هفته‌های ششم و هفتم نیم فصل نخست لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در خانه تکواندو تهران به مصاف حریفان رفتند.
 
افکاری با تاکید بر اینکه تکواندوکاران قمی به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند، عنوان داشت:  رقابت‌های دور برگشت هفدهمین دوره لیگ برتر نوجوانان، امروز جمعه هشتم آذر ماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه وزن‌کشی تکواندوکاران شرکت‌کننده در این هفته از رقابت‌ها پنجشنبه شب هفتم آذرماه درخانه تکواندو انجام شده است، افزود: بعد از انجام دیدارهای هفته ششم و هفتم از دور رفت ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان در روز دوم آبان ماه در خانه تکواندو فعلا تیم دانشگاه آزاد صدرنشین است.
 
رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: دانشگاه آزاد با 44 برد، 16 باخت و 18 امتیاز صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را تداوم بخشیده است، مجتمع تولیدی کردان با 36 برد، 24 باخت و 13 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده و تیم پاس قوامین که پیش از این در رده چهارم بود، با 35 برد، 25 باخت و 12 امتیاز سومین تیم رده‌بندی لیگ برتر محسوب می‌شود.
 
وی در پایان اظهار داشت: در این جدول تیم تکواندو استیل البرز که در هفته پنجم رده دوم را در اختیار داشت، با دو پله سقوط چهارمین تیم رده‌بندی به شمار می‌رود و در حالی که مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه پنجم است، تیم تکواندو هیئت قم در رده ششم جای دارد و تیم شرکت رنگسازی ایران هفتم است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjohev.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما