شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 16967
با انتخاب کمیته داوران فدراسیون تکواندو

داور قمی مسابقات لیگ برتر تکواندو را قضاوت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: داور قمی به عنوان قاضی جدال تکواندوکاران تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور انتخاب شد.
داور قمی مسابقات لیگ برتر تکواندو را قضاوت می‌کند
به گزارش قم نیوز، استان قم علاوه بر تکواندوکاران مستعد و توانمندی که در رده‌های سنی مختلف به سطح اول تکواندو کشور معرفی کرده و آنها در سال‌های اخیر برای موفقیت تکواندو کشورمان در عرصه‌های برون مرزی نیز خوش درخشیده‌اند، در بخش داوری و مربیگری نیز نفرات زبده‌ای دارد.
 
یکی از داوران موفق تکواندو قم در سال‌های اخیر عبدالله بینایی است که توانمندی و آمادگی بالای این داور موجب شده تا کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشورمان از وی به عنوان یکی از داوران برگزیده برای قضاوت در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور دعوت کند.
 
در حالی که تکواندوکاران قمی در هشتمین روز آذر ماه با ترکیب کامل در مصاف با حریفان خود در پیکارهای هفته‌های آغازین دور برگشت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به روی شیهاپچانگ می‌روند، عبدالله بینایی نیز به نمایندگی از داوران تکواندو قم این هفته قضاوت تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول نوجوانان پسر کشور را انجام می‌دهد.
 
اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای دو هفته نخست از دور برگشت لیگ‌های برتر و دسته اول تکواندو نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور در حالی اعلام شد که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، این رقابت‌ها با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، امروز جمعه هشتم آذرماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.
 
در این دوره از رقابت‌ها، سیروس رضایی به عنوان سرناظر حضور دارد در حالی که کمیته داوران فدراسیون تکواندو اسامی 36 داور حاضر در این رقابت‌ها را از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، ایلام، آذربایجان شرقی، اردبیل، خوزستان، زنجان، مازندران، گیلان، قزوین، قم، همدان و سیستان و بلوچستان اعلام کرده است.
 
بر این اساس تهران با در اختیار داشتن 11 سهمیه بیشترین تعداد داور را در این هفته از رقابت‌ها دارد در حالی که اصفهانی‌ها نیز هشت قاضی خود را به خانه تکواندو اعزام کرده‌اند و مازندران نیز با سه سهمیه دارای بیشترین تعداد داور در این هفته محسوب می‌شود.
 
داود فلاح،‌ حسینعلی نظری، علی اصغر ذوالفقاری،‌ احمد لاریجانی، بهرام صادقی،‌ غلامرضا عزیزی،‌ اصغر فتحی، رحیم صفایی، مرتضی افتخاری،‌ محمد هداوند حیدری و محسن حاتمی از تهران، محمد کمال عباسی از البرز و علی محمد باج از ایلام این هفته رقابت آینده‌سازان تکواندو کشور را قضاوت می‌کنند.
 
همچنین یدالله رضوانی،‌ محمد تقی حاتمی،‌ مهرداد حقیقی،‌ سعید زمانی، مرتضی سالمی، محمد کشانی،‌ منصور عباسی و حمید دادنجاتی از اصفهان، دانش دولتخواه از آذربایجان شرقی، بختیار نوروزی از اردبیل، عبدالمحمد بسحاق و داریوش یحیی از خوزستان، داود قارداشخانی و شهرام اسدی از زنجان، داریوش حسن‌زاده،‌ فردین محمد علی‌نژاد و مجید تازیان از مازندران، ابراهیم رهبر از گیلان، محمدرضا طاهری نسب از سیستان و بلوچستان، محمد حقیقت‌گو از قزوین، عبدالله بینایی از قم و قربان دلشاد از همدان از سوی فدراسیون معرفی شده‌اند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciy3az.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما