چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 16913
رئیس هیئت تکواندوی قم:

تکواندوی قم با برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها رشد کرده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندوی استان قم برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها به پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور را عامل رشد و پیشرفت تکواندوی قم عنوان کرد.
تکواندوی قم با برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها رشد کرده است
به گزارش قم نیوز، علی افکاری، امروز اظهار داشت: آماده کردن تیم‌ها و نفرات آن‌ها برای حضور در رقابت‌های مختلف توسط مربیان پرتلاش و زحمت‌کش تکواندوی قم محقق شد.
 
وی با بیان اینکه خوشبختانه تکواندوی قم با همکاری تمامی مربیان پرتلاش و اعضای کمیته‌های مختلف این هیئت پیشرفت خوبی داشته است، عنوان کرد: برگزاری مناسب مسابقات لیگ، پیگیری مستمر برگزاری‌ دوره‌های آموزشی، تلاش برای توسعه برنامه‌های فرهنگی در ورزش تکواندو، حضور منظم در لیگ‌های کشوری و همچنین تلاش برای رشد این رشته در بخش بانوان از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت هیئت محسوب می‌شوند.
 
رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: با این حال می‌دانیم که ممکن است کمبودها و کاستی‌هایی نیز در کار داشته باشیم که در این زمینه از صمیم قلب آماده شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی دلسوزان این رشته ورزشی در خصوص وضعیت تکواندوی قم هستیم.
 
وی با بیان اینکه هم در قم و هم در بخش‌های تابعه فضا و امکانات مناسبی برای توسعه رشته تکواندو وجود دارد، عنوان کرد: سعی ما این است که تمامی علاقه‌مندان به تکواندو در نقاط مختلف قم از وجود مربیان بادانش این رشته برخوردار شوند تا استعدادها شناسایی شده و پرورش یابند.
 
افکاری همچنین به فعالیت‌ بانوان قمی در رشته تکواندو اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو به خاطر دلگرمی ما برای کار و تلاش بیشتر تشکر کنم ولی از آن‌ها می‌خواهیم که نگاه ویژه‌تری به تامین امکانات و رفع نیازهای این رشته ورزشی در قم داشته باشند.
 
رئیس هیئت تکواندوی استان قم تاکید کرد: همواره سعی کرده‌ایم که با تقویم فدراسیون تکواندو هماهنگ باشیم و در تمام رقابت‌های مهم و معتبر تکواندوی کشور حضور یابیم ضمن اینکه عملکرد تیم‌ها و نفرات اعزامی هیئت تکواندوی استان قم به رقابت‌های کشوری در مجموع قابل قبول است و خوشبختانه از نگاه فدراسیون، هیئت تکواندوی قم از هیئت‌های موفق کشور محسوب می‌شود.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر تیم پسران تکواندوی قم در لیگ برتر تکواندوی آینده‌سازان باشگاه‌های کشور حضور دارد و تکواندوکاران قمی در مسابقات اخیر انتخابی تیم ملی نیز درخشان ظاهر شدند و 2 سهمیه حضور در مرحله دوم انتخابی را نیز کسب کردند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjthev.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما